آخرین خبر

جشنواره فیلم کوتاه مدرسه فراخوان داد

به گزارش  آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم دانش آموزی مدرسه، محمد درویشی دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با اشاره به آغاز دریافت آثار دانش آموزان از روز اول تیرماه در دو بخش اصلی و جنبی این دوره از جشنواره، اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه رویدادی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوان است که به صورت بین المللی برگزار می‌شود.

درویشی با این بیان که موضوع اصلی این دوره از جشنواره تمدن سازی برای نظم نوین جهانی است، افزود: بخش‌های اصلی نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه شامل موضوعات داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و آیتم تلویزیونی و بخش جانبی این رویداد شامل موضوعات فیلمنامه نویسی، موسیقی فیلم و نماهنگ و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس پشت صحنه و تیزر)، است.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه، گفت: دانش آموزان علاقه‌مند از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را تا روز دهم شهریور و از طریق تارنمای جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری کنند.

وی توضیح داد: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به صورت فردی یا گروهی و یا به صورت مشترک و بدون محدودیت در ارسال تعداد آثار در این رویداد حضور داشته باشند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جشنواره فیلم کوتاه مدرسه فراخوان داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید