آخرین خبر

«بچه زرنگ» میزبان تولیدکنندگان اسباب‌بازی و فعالان حوزه نشر شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه هنر پویا، انیمیشن سینمایی بچه زرنگ برای فعالان و تولیدکنندگان اسباب بازی و حوزه نشر اکران شد.

حامد جعفری تهیه کننده این انیمیشن در سخنانی در جمع تولیدکنندگان اسباب بازی و حوزه نشر بیان کرد: پروژه «بچه زرنگ» از چندی پیش با حمایت و پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به همت گروه هنرپویا که خالق پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما تا به امروز بوده، به عنوان یک پروژه الگو انتخاب و اجرایی شد.

وی با اشاره به تجربه انباشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تجربیات گروه هنرپویا در انیمیشن‌های سینمایی شاهزاده‌روم و فیلشاه ادامه داد: پروژه انیمیشن بچه‌زرنگ براساس مدل‌های موفق به کارگرفته شده در کمپانی‌های مطرح دنیا، طراحی شده و بنا است این پروژه نهایتا یک گام مهم و رو به جلو در عرصه تکمیل زنجیره شخصیت پردازی برای مخاطبان کودک و نوجوانان باشد.

این تهیه کننده سینما تصریح کرد: در این پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی اصلی حوزه کودکان و نوجوانان در کشور، پای کار ایستاده تا ضمن پشتیبانی و حمایت، زمینه‌ای فراهم کند که فعالان بخش خصوصی بتوانند در کنار مجموعه هنرپویا به عنوان خالق انیمیشن سینمایی بچه‌زرنگ، در قالب یک همکاری مشترک، شخصیت‌پردازی و قهرمان‌سازی برای مخاطب را گام به گام پیش برند.

وی خطاب به فعالان حوزه های مختلف اسباب بازی و نشر عنوان کرد: تا امروز طراحی تعدادی از محصولات مرتبط با این اثر انجام شده و به زودی در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت، اما دلیل اصلی برگزاری این مراسم این است که با کمک دست اندرکاران و فعالان بخش‌های مختلف بتوانیم یک مسیر درست تعریف کنیم و ارزش افزوده ای برای مخاطبان ایجاد نماییم. ما در این مسیر از هر پیشنهادی از جانب تولیدکنندگان اسباب بازی و حوزه نشر که مرتبط با موضوع یا شخصیت‌های این انیمیشن باشد استقبال می کنیم تا بتوانیم با کمک هم این پروژه را به یک تجربه موفق و الگوی درست در حوزه تکمیل شخصیت‌پردازی و قهرمان‌سازی برای کودکان و نوجوانان در کشور تبدیل کنیم.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بچه زرنگ» میزبان تولیدکنندگان اسباب‌بازی و فعالان حوزه نشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید