آخرین خبر

گروه کُهن در کنسرواتوار موتزارت به صحنه می‌رود

آوای ایرانیان: گروه موسیقی کُهن به سرپرستیِ کامیار فانیان اجرایی ویژه در کنسرواتوار موتزارت در شهر سالزبورگ برگزار می‌کند.
به گزارش آوای ایرانیان، گروه «کهن» که این روزها در اروپا به سر می‌برد تا تور کنسرت‌هایش در قاره سبز را برگزار کند؛ اجرایی ویژه در کنسرواتوار موتزارت در شهر سالزبورگ خواهد داشت.
این اجرا به تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۸ (پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶) در شهر سالزبورگ در کنسرواتوار موتزارت برگزار می‌شود. این کنسرواتوار یکی از مشهورترین مراکز موسیقی در اروپا است.
اجرای گروه کهن در این برنامه شامل سه بخش است که در بخش نخست کامیار فانیان دوتارِ شرق خراسان می‌نوازد. در بخش دوم دونوازی تنبور و دف با حضور فانیان و منصوری اجرا می‌شود و در بخش پایانی هم با حضور تمام اعضای گروه کُهن، قطعه‌هایی از آلبوم «خاموشیِ نزدیک» نواخته خواهد شد.
«خاموشی نزدیک» آلبومی است که با اجرای گروه کُهن و با آهنگسازیِ کامیار فانیان منتشر شده است.
گروه کُهن در روز ۱۶ اسفند در شهر گراتس – اتریش کنسرتشان را برگزار کردند و در روزهای ۲۵ اسفند در گوتنبرگ (سوئد) و در روز ۲۷ اسفند در کوپنهاگن(دانمارک) هم به صحنه می‌روند.
اعضای گروه «کُهن» در تور کنسرت‌های اروپا عبارتند از: جاوید ابراهیم پور نوازنده نی، سجاد منصوری نوازنده تنبک، پارسا حسندخت خواننده و اشکان رهبر نوازنده شورانگیز.
همچنین فرشاد حقیقی در شهرهای گوتنبرگ و کوپنهاگن به ترکیب گروه «کُهن» اضافه می‌شود تا در بخشی متفاوت به نوازندگی تنبور بپردازد.
سرپرست گروه «کُهن» کامیار فانیان است و از محققان و پژوهشگران موسیقی ایرانی و موسیقی نواحی به شمار می‌رود

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گروه کُهن در کنسرواتوار موتزارت به صحنه می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید