آخرین خبر

عیدی شجریان به دوستدارانش/ عکس

آوای ایرانیان: همایون شجریان در اولین روز از سال ۱۳۹۷ دو قطعه تازه با نام های «نوروز خوانى» و «نوروز» را تقدیم مخاطبانش کرد.

 به گزارش آوای ایرانیان، همایون شجریان با انتشار بخشی از تازه ترین قطعه ای که خوانده است، در اینستاگرام نوشت: بریز ای ابر در گوشم طنین ساز باران را، برآور از دل این خاک تیره سبزه باغِ بهاران را، بریز ای ماهی کوچک تمام حجم دریا را، درون تُنگ فروردین، زمستان آب شد از شرم نوروز، بهاران آمده امروز … نوروز نوروز نوروز.

سال نو بر همه شما مهربانان و عزیزان فرخنده باد، تنتان سلامت، دلتان شاد و لبتان خندان باشد.

دوستان عزیزم در یکم فروردین ماه یک هزار و سیصدو نود و هفت، در این نوروز جمشیدی برآن شدیم که دو اثر تازه با نام هاى نوروز خوانى و نوروز را به پیشگاهتان عیدى دهیم. تا ساعاتی دیگر این تصانیف در فضای مجازی تقدیم حضورتان خواهد گردید و میتوانید آن را دانلود کنید. هر دو تصنیف از سهراب پورناظری عزیز است که بر روی شعر هنرمند توانا اسحاق انور ساخته و با نوازندگى تهمورس پورناظرى، حسین رضایى نیا، آزاد میرزاپور، مهیار طریحى، آیین مشکاتیان، آرین کشیشی، عمره سینانمیش عمر آرسالان، عثمان آکتاش و همخوانى همایون شجریان، دلنیا آرام، اشکان کمانگرى، مهرداد ناصحى و میکس و مسترینگ غلامرضا صادقى تهیه شده است.

امیدواریم بتواند به دلتان بنشیند و آن را شاد کند.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عیدی شجریان به دوستدارانش/ عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید