آخرین خبر

نمایش اسناد موسیقی فیلم در خانه موزه بتهوون برگزار می‌شود

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی سینما، خانه موزه بتهوون در بخش های مختلف این مجموعه آثار و اسناد منتشر شده در حوزه موسیقی فیلم را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از روابط عمومی خانه موزه بتهوون، بابک چمن آرا مدیر خانه موز بتهوون گفت: ما در گنجینه شخصی خانه موزه بتهوون حدود هفت هزار سند داریم که یکی از دلایل تاسیس خانه موزه هم ایجاد فرصتی برای نمایش این اسناد بود که بنا داریم با توجه به مناسبت های مختلف این اسناد را به نمایش بگذاریم. در حال حاضر با توجه به اینکه در آستانه روز جهانی سینما قرار داریم قرار است اسناد و خاطرات موسیقی فیلم که مربوط به گنجینه شخصی خانه موزه بتهوون (چمن آرا) است در این مرکز فرهنگی به نمایش گذاشته می شود. نکته قابل ذکر اینکه در این نمایشگاه اصل آثار و اسناد به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: موسسه انتشاراتی «آهنگ روز» درسال های قبل انقلاب جزو اولین ناشرانی بوده که در عرصه تولید و انتشار موسیقی فیلم فعالیت کرده است. در نمایشگاهی که قرار است به زودی در خانه موزه بتهوون برپا شود اسنادی از هنرمندانی چون پروین ملکوتی، حسین واثقی تبریزی، پیمانه وطن پرست، هوشنگ بهشتی، محمود طرازکوهی، مریم معترف، حسین مدنی، ایرج طاهری، زاوان اوهانیان، اصغر زارع، ابوالقاسم زارعی، پرویز غیاثیان، امیر پازوکی، سلیمان اکبری و همایون خرم به نمایش گذاشته می شود.

چمن آرا اضافه کرد: این موسسه انتشاراتی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم با عنوان «آوای خورشید» کار خود در عرصه تولید وانتشار موسیقی فیلم را ادامه و با هنرمندانی چون فریدون شهبازیان، کارن همایونفر، کیوان هنرمند، رامین بهنا و محمدرضا همکاری کرده است که به زودی اسناد این همکاری ها در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.

نمایش اسناد و خاطرات موسیقی فیلم از گنجینه شخصی خانه موزه بتهوون (چمن آرا) از روز پنجشنبه هفتم شهریور آغاز می شود و بازدید از این اسناد برای عموم آزاد است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایش اسناد موسیقی فیلم در خانه موزه بتهوون برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید