آخرین خبر

تقدیر مرکز رسانه های دیچیتال از منتقد تیزبینش درباره تلگرام!

آوای ایرانیان: روز گذشته خبری مبنی بر استفاده از نشانی کانال تلگرام مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در بنر “گردهمایی چرا پیام رسان بومی ” در برخی کانالهای تلگرام منتشر شد.

به گزارش آوای ایرانیان،  مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در سال حمایت از کالای ایرانی با هدف حمایت از پیام رسانهای بومی و تشویق منتقدان تیزبین خود در نظر دارد از نخستین کانالی که این خبر را منتشر کرده است تقدیر نماید.

بر همین اساس معاون  فرهنگ سازی و اطلاع رسانی متنی به شرح زیر منتشر کرد:

بر همین اساس از مدیران کانالهایی که معتقدند برای اولین بار خبر مذکور را منتشر کرده اند تقاضا دارد تا از طریق ارسال پیام به مدیر کانال مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در پیام رسانهای سروش، ایتا، گپ و ویس پی و یا سایر پیام رسانهای معرفی شده از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال خود را معرفی نمایند تا پس از بررسی مستندات مربوط به تاریخ و ساعت خبر در اختتامیه جشنواره رسانه های دیجیتال به عنوان نخستین کانالی که متوجه درج آدرس کانال تلگرام مرکز به جای کانالهای مرکز در پیام رسانهای بومی شده است با اهدای نشان ملی سرآمد منتقدان و جایزه ای ارزشمند تقدیر شود.

لازم به ذکر است هر چند مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از اسفندماه سال گذشته کانالهای رسمی خود را در پیام رسانهای داخلی ایجاد کرده است و آدرس درج شده در بنر گردهمایی مذکور تنها به دلیل بی دقتی طراحان بنر گردهمایی بوده است اما این مرکز خود را موظف به تقدیر از منتقدان تیزبین میداند.

با سلام و احترام، دیدم برخی کانال ها با نیت خیرخواهانه یا شاید هم خدای ناکرده تضعیف مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به جای توجه به محتوای نشست گردهمایی چرا پیام رسانهای بومی، با ذره بین بخشی از بنر را که با چشم عادی در همایش قابل ملاحظه نبود برجسته کرده و روی آن زوم کرده اند. من معتقدم این تیزبینی ایشان جای تقدیر دارد و مدیران در کشور ما باید به جای مقابله با منتقد، سعه صدر خود را افزایش داده و منتقد را تشویق کنند. لذا از جنابعالی درخواست میکنم با انتشار متنی که خدمتتان ارسال کردم در کانالهای خود ما را برای شناسایی و تقدیر از منتقدان تیزبین خود یاری نمایید.
زنده باد منتقد من.
محمد صادق افراسیابی
۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۷

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تقدیر مرکز رسانه های دیچیتال از منتقد تیزبینش درباره تلگرام!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید