آخرین خبر

توقیف عجیب “ده سال تنهایی” اشکان خطیبی

آوای ایرانیان: تهیه‌کننده کنسرت نمایش «ده سال تنهایی» درباره لغو این اجرا گفت: در این باره صحبت زیادی نمی‌توانم انجام دهم فقط این را می‌توانم بگویم که لغو این اجرا نه از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد بود و نه از سوی مرکز هنرهای نمایشی.

 به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، کنسرت-نمایش «ده سال تنهایى» به نویسندگى و کارگردانى اشکان خطیبى قرار بود تا برای سومین دوره اجرا، از اول تا پنجم اردیبهشت در تالار وحدت اجرا شود اما به یکباره و در حالی که تمامی بلیت‌های این اجرا به فروش رفته بود، ‌خبر لغو هر چهار شب این برنامه منتشر شد.

رسول ترابی تهیه‌کننده موسیقی که برگزاری و تهیه‌کنندگی این اجرا را بر عهده داشت، درباره چرایی لغو این اجرا به فارس گفت: در این باره صحبت زیادی نمی‌توانم انجام دهم فقط این را می‌توانم بگویم که لغو این اجرا نه از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد بود و نه از سوی مرکز هنرهای نمایشی این وزارتخانه.

وی افزود: ما طی دو دوره کنسرت-نمایش «ده سال تنهایی» را اجرا کرده بودیم و به دلیل استقبال و درخواست‌‌هایی که بود تصمیم به تمدید این برنامه برای چهار شب کردیم که خوشبختانه تمام بلیت‌ها به فروش رفت. ما حتی تصمیم داشتیم برای یک شب دیگر نیز تالار وحدت را رزو کنیم که به ما این خبر اعلام شد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که آیا در آینده امکان اجرای «ده سال تنهایی» وجود خواهد داشت یا خیر نیز گفت: بله قطعا دوباره برای روی صحنه رفتن این برنامه اقدام خواهیم کرد و امیدوارم با رایزنی‌ها و صحبت‌هایی که در ادامه با مقامات مسئول خواهیم داشت این مشکل برطرف شود.

ترابی درباره برنامه‌های آتی موسسه آوای دوران نیز گفت: فرزاد فرزین روز ۷ اردیبهشت در برج میلاد و ۱۲ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه برنامه خواهد داشت و به طور کامل آلبوم «شانزلیزه» را اجرا خواهد کرد. مهدی جهانی هم با اجرای قطعات جدیدش در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در برج میلاد روی صحنه می‌رود. اجرای کنسرت‌های اشوان، گروه سون و همین‌طور استاد ناصر چشم‌آذر از دیگر برنامه‌های آتی آوای دوران هستند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “توقیف عجیب “ده سال تنهایی” اشکان خطیبی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید