آخرین خبر

نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون فراخوان داد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رویداد با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

کانون پرورش فکری در نهمین رویداد ملی هنرهای تجسمی علاوه بر اعضای مراکز خود، کودکان و نوجوانان سراسر کشور را مورد توجه خاص خود قرار داده تا آن‌ها نیز به ارائه اثر بپردازند.

تاکنون هشت دوره دوسالانه ملی هنرهای تجسمی از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شده است و نهمین دوره آن با مشارکت کانون استان همدان در بخش‌های نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار خواهد شد.

بر این اساس کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ سال می‌توانند در بخش «نقاشی» و کودکان و نوجوانان ۹ تا ۲۲ سال می‌توانند در بخش‌های «سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی» این رویداد هنری شرکت کنند.

با توجه به اینکه یکی از اساسی‌ترین عوامل در ساختار سیاره زمین اقلیم است و بدون شک طبیعت، انسان و کلیه مظاهر حیات در سطح گسترده‌ای متأثر از شرایط اقلیمی هستند. تفاوت‌های اقلیمی می‌تواند تأثیرهای گوناگونی بر روی جنبه‌های مختلف زندگی هر خانواده داشته باشد. بر این اساس موضوع این رویداد «خانواده من، اقلیم من» اعلام شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد هنری تا روز ۳۰ آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد هنری به نشانی همدان، میدان باباطاهر، جنب سینما کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، واحد کارشناسی هنری، کد پستی ۶۵۱۸۶۹۷۵۴۶ ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره‌های ۰۸۱۳۴۲۲۳۰۲۳ و ۰۸۱۳۴۲۲۰۰۷۰ داخلی ۶۲۷ و یا شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۹ یا ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸ داخلی ۱۱۹ تماس بگیرند.

آثار این دوسالانه، نیمه دوم آذر ۱۴۰۲ داوری می‌شود و بهمن ماه همراه با قدردانی از برگزیدگان و اهدای جوایز، نمایشگاهی از آثار برگزیده برپا خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون فراخوان داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید