آخرین خبر

“دَم زدن در تنهایی” حمید هیراد در نخستین کنسرتش

آوای ایرانیان: نخستین کنسرت حمید هیراد در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد که این خواننده میزبان برخی از هنرمندان در اجرای زنده خود بود.

به گزارش آوای ایرانیان، حمید هیراد نخستین اجرای رسمی خود را طی روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۱ فروردین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برد. این خواننده که با قطعه «مستم کن» روی صحنه آمد، پس از اجرای این اثر رو به دوستدارانش گفت: خیلی ممنونم که در مهم ترین شب زندگی من همراهی‌ام می کنید و از حضورتان در این برنامه خوشحالم و به خودم افتخار می‌کنم. امیدوارم امشب شبی پر از عشق و مهربانی را با هم تجربه کنیم و خوشحالم که بهترین مخاطبان را دارم.

«دیوانه شهر» و «دلی یکی یار یکی» قطعاتی بودند که این خواننده در سالن اجرا کرد و پیش از اجرای «انفرادی» رو به حاضران در سالن گفت: بعضی وقت‌ها آدم شدیدا نیازمند این است که تنهایی دم بزند و با خودش خلوت کند. این قدم زدن‌های تنها بد نیست ولی امیدوارم هیچکس در زندگی‌اش انفرادی و تکی روزگار نگذراند.

شعار هواداران حاضر در سالن برای این خواننده شعار «هیراد، هورا» بود که در بخش‌های مختلف در سالن شنیده می شد.

قطعات «نیمه جانم» و «شوخیه مگه» نیز با همخوانی دوستاران هیراد در سالن اجرا شد و پس از اتمام این قطعه حاضران در سالن با فریادهای «دوباره دوباره» خواستار اجرای مجدد این قطعه شدند که جزو محبوب ترین آثار این خواننده نیز هست.

در شب اول و دوم این برنامه هنرمندانی چون اعضای گروه پازل، اعضای «ماکان بند» و همچنین مهدی دارابی و کمند امیرسلیمانی در سالن حضور داشتند و حمید هیراد با معرفی آنها، بابت حضورشان در سالن تقدیر کرد.

کنسرت حمید هیراد به همت موسسه «آوازی نو» در تهران روی صحنه رفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““دَم زدن در تنهایی” حمید هیراد در نخستین کنسرتش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید