آخرین خبر

هنر عکاسی رضا کیانیان را در خانه هنرمندان ببینید

 به گزارش خبرگزاری آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، گالری‌های زمستان خانه هنرمندان ایران میزبان نمایشگاه «خیال کن» و «آمبیانس» از هنرمندان مختلف می‌شود.

نمایشگاه «خیال کن» جمعه ۱۶ اردیبهشت در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کند.

این رویداد با نمایش آثار هنرمندانی چون احمد امین نظر، فریدون آو، مرتضی رازفر، جلال شباهنگی، علی اکبر صنعتی، جواد علیمحمدی اردکانی، محمد فاسونکی، آوین فرهادی، علی گلستانه، رضا لواسانی و آرمان یعقوب‌پور از ۱۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۴۰۱ همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

آیین افتتاحیه نمایشگاه «خیال کن» نیز جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

نمایش آثار هنرمندان شاخص در «آمبیانس»

نمایشگاه «آمبیانس» با نمایش آثاری از هنرمندان مطرح کشور در گالری استاد ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

«آمبیانس» عنوان نمایشگاه جدیدی از خانه هنرمندان ایران است که از روز جمعه ۱۶ اردیبهشت با ارائه آثاری از هنرمندان نقاش و عکاس در گالری استاد ممیز کار خود را آغاز می‌کند.

در این نمایشگاه آثاری از سمیرا اسکندرفر، سونیا بالاسانیان، مهدی حسینی، محمد خلیلی، سلمان خوشرو، حامد صحیحی، رضا کیانیان، احمد مرشدلو، معصومه مظفری، منوچهر معتبر، شهره مهران و سارا نیروبخش با همراهی گالری لیام به نمایش درمی‌آید.

آیین افتتاحیه این رویداد تجسمی ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۶ اردیبهشت برگزار شده و تا ۲ خرداد ۱۴۰۱ همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقمندان خواهد بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هنر عکاسی رضا کیانیان را در خانه هنرمندان ببینید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید