آخرین خبر

زمان توزیع قسمت آخر “شهرزاد” مشخص شد

در حالی که مخاطبان بسیاری منتظر بودند تا ببینند فردا دوشنبه ۱۴ خردادماه سرنوشت شهرزاد، قباد و فرهاد پس از سه فصل چگونه رقم می‌خورد، تولیدکنندگان این سریال اعلام کردند که به دلیل تعطیلی این ایام به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)، شهادت حضرت علی (علی) و قیام ۱۵ خرداد، توزیع قسمت آخر این سریال به دوشنبه آینده ۲۱ خرداد ماه موکول شده است.

سریال “شهرزاد” به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی او با همراهی نغمه ثمینی از سال ۹۴ وارد شبکه نمایش خانگی شد، فصل اول این سریال در ۲۸ قسمت پخش شد و مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفت به نحوی که باعث شد تا مخاطبان بسیاری با شبکه نمایش خانگی آشتی کرده و بیننده ثابت این سریال شوند. اما فصل دوم سریال دو سال بعد در سال ۹۶ و در ۱۵ قسمت پخش شد. هرچند که به مانند فصل اول نتوانست موفقیت آمیز باشد و جذب مخاطب کند، اما مخاطبان ثابت خود را حفظ کرد و در نهایت فصل سوم آن نیز از اواخر سال ۹۶ آغاز شد و حالا پس از ۱۵ قسمت قرار است که آخرین قسمت آن هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع و سرنوشت این مثلث عاشقانه مشخص شود.

سریال “شهرزاد” روایت یک عشق قدیمی میان شهرزاد، قباد و فرهاد است که تصمیم بزرگ آقای دیوان سالار سرنوشت هر سه جوان را تحت الشعاع قرار داده و به گونه‌ای دیگر رقم می‌زند. هرچند فتحی تلاش کرد در این میان به برخی از موضوعات سیاسی و تاریخی ایران در دهه ۳۰ و ۴۰ نگاهی داشته باشد، اما روایت عاشقانه‌ای که برای داستانش در نظر گرفت بیش از همه مورد توجه واقع شد.

در واقع فتحی بار دیگر با ساخت سریال “شهرزاد” نشان داد که در بیان داستان‌های عاشقانه تبحر لازم را دارد و می‌تواند در هر مدیومی مخاطبان خود را داشته باشد.

سریال “شهرزاد” به کارگردانی حسن فتحی و بازی ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، علی نصیریان، شهاب حسینی و پریناز ایزدیار یک سریال درام تاریخی و عاشقانه است که برای پخش خانگی تولید شده‌است. داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد. سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی، پرهزینه‌ترین سریال شبکۀ نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زمان توزیع قسمت آخر “شهرزاد” مشخص شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید