آخرین خبر

آغاز دور جدید فعالیت‌های خواننده پاپ با انتشار یک تک آهنگ

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، با صدور مجوز رسمی نخستین تک آهنگ مرتضی اشرفی، این خواننده پاپ دور جدید فعالیت هایش را در فضای رسمی موسیقی در ایران آغاز خواهد کرد.

هم زمان با آغاز رسمی فعالیت های این خواننده، نخستین تک آهنگ او نیز با اخذ تمام مجوزهای رسمی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اواخر همین هفته رسما منتشر و در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

این خواننده درباره آغاز فعالیت های رسمی خود معتقد است: سال های زیادی را از دست دادم ولی از روزی که مجوزهای فعالیت های رسمی من منتشر شده، بار دیگر کوهی از انگیزه و انرژی خوب در من به وجود آمده و باور دارم می توانم تمام این سال ها را جبران کنم.

وی درباره نخستین اثر رسمی خود نیز گفت: تک آهنگ «دلتنگ» نخستین اثر رسمی من در بازار موسیقی کشور است که اواخر همین هفته منتشر خواهد شد. سعی کرده ام از همین نخستین اثر، میزان انرژی و احوالات این روزهایم را با مخاطبان وفادارم به اشتراک بگذارم و در این مسیر قطعا همه توان و انرژی خود را صرف خواهم کرد.

نخستین تک آهنگ این خواننده با عنوان «دلتنگ» به تهیه کنندگی ابوالفضل نوری با شعر و ملودی محمد بیرانوند و تنظیم بابک ایمانی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز دور جدید فعالیت‌های خواننده پاپ با انتشار یک تک آهنگ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید