آخرین خبر

«ملاقات با سورا» به فرهنگسرای نهج البلاغه رسید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، نمایشگاه گروهی نقاشی «ملاقات با سورا» با نمایش جدیدترین آثار از هنرمندان جوان شنبه ۲۸ مرداد در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.

در این رویداد، نمایشگاهی از آثار مبانی رنگ دانشجویان ترم ۲ رشته طراحی پارچه و لباس دانشگاه پارس برپا شده است.

در نمایشگاه گروهی «ملاقات با سورا» که زیر نظر هانیه حاجی اسماعیلی و با نمایشگاه‌گردانی وی برگزار می‌شود، تعداد ۱۸ اثر که با تکنیک اکرلیک و گواش خلق شده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود.

هانیه حاجی اسماعیلی کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه تهران است که سابقه برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی را در کارنامه دارد. وی مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه نقاشی نیز هست و نمایشگاه‌گردانی رویدادهایی با همین موضوع را برعهده داشته است.

از جمله شرکت‌کنندگان این نمایشگاه می‌توان به فاطمه ابراهیمی، خزان ابصاری، سما اسدی، سارا بابایی، حنانه بختیاری، نگار پریز، تینا پورمحمد، مرسده جعفری، بیتا حسینیان، سیده آرزو حسینی، نفیسه خاکبازان، روژان رجبی، مبینا رمضانی جاوید، مارال ساری اصلانی، تینا صفری، مائده صمدی جانباز، مهدیس عسگری حصوری، زهرا فلاحی و راضیه ناصری اشاره کرد.

نمایشگاه «ملاقات با سورا» روز شنبه ۲۸ مرداد در فرهنگسرای نهج البلاغه آغاز به کار کرده و تا ۲ شهریور ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ به این مرکز فرهنگی هنری مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ملاقات با سورا» به فرهنگسرای نهج البلاغه رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید