آخرین خبر

اعلام جزییات تازه‌ترین کنسرت‌های مجید رضوی در تهران

به گزارش آوای ایرانیان فصل جدید اجراهای زنده مجید رضوی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان از روز بیست و هشتم مهر به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه و برج میلاد تهران پیش روی طرفداران قرار می‌گیرد.

 

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مجید رضوی روزهای جمعه بیست و هشتم و شنبه بیست و نهم مهر طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

 

این‌ خواننده پس از تمدید کنسرت‌های پایتخت خود برای سومین بار، روز هفتم آبان نیز در ۲ سانس کنسرت‌های پایتخت خود را به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد.

 

مجید رضوی از جمله هنرمندانی است که طی ۲ سال گذشته خود را به‌ عنوان یکی پرطرفدارترین خواننده‌ها در میان مخاطبان معرفی کرده و جزو خوانندگان دارای رکورد تعداد برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای مختلف کشور بوده که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای آمل، همدان، خرم آباد، قزوین، ارومیه، تبریز، اردبیل، کرج، ارومیه، ساری، بابلسر، لاهیجان، قشم، کیش، رامسر اشاره کرد.

 

این خواننده موسیقی پاپ در فصل اول اجراهای خود، علاوه بر برگزاری چندین کنسرت در تهران و شهرهای دیگر، کنسرت‌هایی را در ترکیه (استانبول)، امارات (دبی) و عراق (اربیل و سلیمانیه) اجرا کرد. این در حالی است که برنامه‌ریزی‌هایی هم برای برگزاری کنسرت‌های رضوی در کشورهای مختلف اروپایی، کانادا و استرالیا صورت گرفته که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام جزییات تازه‌ترین کنسرت‌های مجید رضوی در تهران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید