آخرین خبر

اجرای شهرام ناظری ویژه جام جهانی

آوای ایرانیان: مجموعه سازباز به بهانه قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ایران در گروه B مجموعه کنسرت‌های «شب‌های گروه B» را برگزار می‌کند؛ در این رویداد شهرام ناظری و گروه لیان از ایران در کنار گروه‌هایی از اسپانیا و پرتغال روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، در توضیح این رویداد چنین نوشته شده: فوتبال، ابزاری است که در سراسر دنیا میلیون‌ها نفر را به هم متصل می‌کند و موسیقی نیز زبان مشترک در بین مردم جهان است. ما به دنبال حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و تجربه برگزاری رویدادهای مختلف موسیقی این بار ایده‌ی شب‌های گروه بی به ذهنمان رسید.

در شب اول این رویداد که ۲۸ خرداد اتفاق می‌افتد ابتدا «شهرام ناظری» و پس از آن «خوزه لوئیس مونتون» هر کدام حدود ۴۵ دقیقه به اجرای برنامه خواهند پرداخت و علاقه مندان با تهیه یک بلیت به استقبال هر دو اجرا می‌روند.

خوزه لوئیس مونتون از برجسته‌ترین نوازندگان گیتار فلامنکو در اسپانیا است که همراه با گروهش (گیتار، آکاردئون و پرکاشن) روی صحنه می‌رود. او سابقه همکاری با نشر ECM را در کارنامه دارد.

همچنین در شب دوم (۲۹ خرداد)، گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان و کمانه از پرتغال این رویداد فرهنگی را ادامه می‌دهند. کمانه امروز مهمترین خواننده مرد فادو (موسیقی اصیل پرتغال) است و جدا از فروش بیش از ۶ میلیون نسخه آلبوم، توانسته کاندید جایزه اسکار موسیقی و برنده جوایز مهمی در پرتغال شود.

شب‌های گروه بی ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند از امروز (سه‌شنبه) جهت تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای شهرام ناظری ویژه جام جهانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید