آخرین خبر

نحوه تهیه بلیط تماشای خانوادگی بازی با اسپانیا در استادیوم آزادی

علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند همراه با اعضای خانواده خود، از فردا همزمان با بازى ایران مقابل اسپانیا، نظاره‌گر بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی باشند.

مجوز پخش مسابقات جام جهانى در ورزشگاه یکصد هزار نفرى آزادى ، لحظاتى قبل از سوی استانداری تهران صادر شد تا علاقه مندان به ورزش بتوانند همراه خانواده خود تماشاگر بازی ها در ورزشگاه آزادی باشند.

این برنامه از فردا با بازی ایران و اسپانیا آغاز و تا ٢۵ تیرماه یک روز پس از بازی فینال، هر روز ادامه خواهد داشت.

از هفته قبل با دستور ناصر محمودی فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی، زیر ساخت های لازم برای نمایش بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه بزرگ آزادی فراهم شد تا علاقه مندان به ورزش بتوانند این مسابقات جذاب و مهیج را همراه با اعضای خانواده خود در بزرگترین مجموعه ورزشی خاورمیانه تماشا کنند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازیهای جام جهانی از جمله دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران باشند.

این اتفاق برای نخستین بار است که در یک مجموعه ورزشی رخ می دهد و پیش بینی می شود با استقبال علاقه مندان به ورزش در مرحله نخست ۱۰ هزار بلیت فروخته شود.

در جنگ فرهنگی در نظر گرفته شده خانواده های حاضر در مجموعه ورزشی آزادی علاوه بر تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از برنامه های مفرح دیگر بهره مند خواهند شد.

بلیت فروشی برای دیدن بازی در ورزشگاه آزادی به دو صورت انجام می شود؛ اول روش حضوری (مجموعه آزادی) و دوم سایت سینما تیکت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نحوه تهیه بلیط تماشای خانوادگی بازی با اسپانیا در استادیوم آزادی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید