آخرین خبر

علی نصیریان عضو شورای سیاستگذاری جشنواره نمایش‌های آیینی وسنتی شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای سیاست‌گذاری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی روز گذشته یکشنبه چهاردهم اسفند طی احکام جداگانه‌ای اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد هنری را معرفی و منصوب کرد.

در این مراسم که با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و رییس جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی و احمد جولایی دبیر بیست‌ و یکمین دوره این جشنواره برگزار شد، علی نصیریان، داوود فتحعلی‌بیگی، غلامرضا منتظری، حسن قنادیان، محمدباقر قهرمانی و هوشنگ جاوید به‌ عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی معرفی شدند.

متن حکم به شرح زیر است:

«نمایش ایرانی درّ گرانقدر گنجینه هنر ایرانی است. گنجینه ارزشمندی که قرن‌هاست زیباترین و ناب‌ترین آفریده‌های هنرمندان بزرگ و نیک نام این سرزمین را در خود دارد. بر ماست که این سرمایه گران‌سنگ را قدر دانسته و در پویایی و پایایی آن به قدر توان و شاید بیش از آن بکوشیم.

موجب خرسندی و سپاس است که با حضور و همراهی ارزشمندتان به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی» یاریگر ما در این رویداد فاخر ملی هستید.

امید که با حضور و همراهی شما و ارائه پیشنهادات سازنده و اثرگذار شاهد برگزاری هرچه شایسته‌تر این رویداد هنری ارزشمند باشیم.

از پروردگار مهربان برای شما پیروزی و سربلندی آرزو دارم.»

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علی نصیریان عضو شورای سیاستگذاری جشنواره نمایش‌های آیینی وسنتی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید