آخرین خبر

پای هزینه‌های میلیاردی ارکسترهای دولتی در جام جهانی به مجلس کشیده شد

آوای ایرانیان: عضو کمیسیون فرهنگی گفت: ما به صورت جدی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و چنانچه گزارشات کمیسیون نتواند ما را قانع کند آن را به صحن علنی خواهیم کشاند.
به گزارش آوای ایرانیان، نصرالله پژمان فرعضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سفر جمعی از اعضای منتخب ارکسترهای دولتی در قالب گروه ۱۰۰ نفره به محل بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ برای اجرای قطعه رسمی ارکستر سمفونیک برای جام جهانی، اظهار داشت: این که برخی بخواهند از بیت المال هزینه کنند و رفتاری در این خصوص انجام دهند که به هیچ عنوان قابل دفاع نباشد شرعا و قانونا دارای اشکال است.

وی افزود: نمی‌دانم این سفر چه توجیهی داشته و آقایان چند اجرا در روسیه داشته اند ما حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا بدانیم این اقدام در چه سطح و به چه نحوی انجام شده است.

پژمان فر تصریح کرد: اینکه آقایان بخواهند در فضایی که کشور درگیر مسابقات جام جهانی بوده و همه ذهن‌ها معطوف به مسابقات فوتبال است کنسرتی برگزار کنند که در آن گفتمان انقلابی و فرهنگ کشور را به افراد منتقل شود آن هم با چنین هزینه و در این مقطع جای تامل دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما به صورت جدی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و چنانچه گزارشات کمیسیون نتواند ما را قانع کند آن را به صحن علنی خواهیم کشاند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پای هزینه‌های میلیاردی ارکسترهای دولتی در جام جهانی به مجلس کشیده شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید