آخرین خبر

کنسرت 80 سالگی آقای موسیقیدان برای کودکان کار + عکس

آنسامبل «اینترنوا» همزمان با هشتادمین سالروز تولد لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر کنسرتی را با هدف حمایت از کودکان برگزار می کند.

به گزارش آوای ایرانیان: اینترنوا» روز دوشنبه ۲۵ تیر ماه همزمان با هشتادمین سالروز تولد لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می کند. تمام عواید حاصل از این کنسرت به کودکان کار تعلق خواهد گرفت.

در این اجرا علاوه بر آثار چکناواریان مانند «نوستالوژی برای کوارتت زهی»، «رقص هیجان برای تکنوازی پیانو» و «۲۴ باگاتلا» آثاری از شوستاکویچ و دبوسی هم اجرا می‌شود.

پروژه «اینترنوا» همکاری بین نوازندگان کلاسیک ایران و اروپا است که از یک کوارتت اروپایی و دو کوارتت ایرانی تشکیل شده است. کوارتت اروپایی به سرپرستی دارا مورگان و همراهی ویکتوریا ماوروموستاکی، میگوئل سابرینو و پدرو سیلو نقش اصلی این اجرا را بر عهده دارند.

دو کوارتت ایرانی هم به سرپرستی بردیا کیارس و امیر باورچی به همراهی ‌نیلوفر سهی، نگار نوراد، مهدی جوانبخت، تینا جامه‌گرمی، دانیال جورابچی، ماکان خویی‌نژاد و اشکان لایق (سولیست پیانو)، در تعدادی از قطعات، کوارتت اروپایی را همراهی می‌کنند.

این کنسرت توسط موسسه فرهنگی «بناها و آواها» با تلاش‌های موسسه «ایلیا» در جهت اهداف خیریه برگزار می شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت ۸۰ سالگی آقای موسیقیدان برای کودکان کار + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید