آخرین خبر

حسنی: پرداخت رشوه میلیاردی به ارشاد یک تهمت است

آوای ایرانیان: طی روزهای گذشته گزارشی از رسانه‌ی ملی از برنامه‌‌ ۲۰:۳۰ با تصاویری از اجرای مسعود صادقلو منتشر شد که در متن این گزارش ضمن تاکید به ورود رسمی این خواننده در عرصه‌ی موسیقی، اعتراض به مسوولین مربوطه به صدور مجوز به خواننده‌ای که تا پیش از این به صورت غیرمجاز و زیرمینی کار می‌کرده، به چشم می‌خورد. یکی از نکات قابل توجه که در این برنامه به آن اشاره شد پرداخت مبالغ میلیاردی از سمت شرکت‌های تهیه‌کننده جهت دریافت مجوز برای مسعود صادقلو بوده است. به همین بهانه گفتگویی با منوچهر حسنی، تهیه کننده خوشنام موسیقی و مدیریت شرکت آوای باران که مجوز فعالیت رسمی مسعود صادقلو را اخذ کرده انجام دادیم که می توانید در ادامه بخوانید

خبر برنامه ۲۰:۳۰ از پایه و اساس اشتباه بوده است
منوچهر حسنی درباره پرداخت رشوه میلیاردی به ارشاد برای گرفتن مجوز مسعود صادقلو گفت: باید عرض کنم این خبر از پایه و اساس اشتباه بوده است. ضمن این که این خبر حاوی تهمت به پرداخت رشوه‌ میلیادری به مسوولین وزارت ارشاد جهت دریافت مجوز بوده است. به طور حتم اگر ما میلیاردی پول داشتیم کار دیگری انجام می‌دادیم که سود بیشتری نیز داشته باشد.

شبکه یک صدای مسعود صادقلو را پخش می کند و شبکه دیگر خبر غیر واقعی منتشر می کند
حسنی در ادامه اظهار داشت: من در تعجبم در یک گزارش خبری که از شبکه‌ی یک سیما پخش می‌شود از قطعه‌ی «برمی‌گردم» با صدای مسعود صادقلو استفاده می‌کنند. و در شبکه‌ای دیگر خبری غیرواقعی پخش می‌شود. به نظرم این یعنی یک بوم و دو هوا و بلاتکلیفی صدا و سیما که آدم فکر می‌کند پخش صدای این خواننده را باور کنیم و یا این خبری که از پایه‌ اشتباه است. تا جایی که به ما مربوط می‌شود به سهم خودمان این موضوع را پی‌گیری خواهیم کرد. ما برای دریافت مجوز تمام مراحل قانونی را طی کردیم و تعهدات لازم را به وزارت ارشاد و هرجایی که لازم بوده ارایه دادیم. اما نکته‌ی قابل توجه در این خبر این است که به وزارت ارشاد نیز تهمت رشوه‌خواری زده شده که به اعتقاد من بعید می‌دانم این وزارت در مقابل چنین خبری سکوت کند.

در رابطه با مسعود صادقلو تصمیم گیرنده‌ ما هستیم
مدیرعامل شرکت «آوای باران» در خصوص قراردادی که صادقلو با تهیه‌کننده‌ی دیگری داشته به تریبون هنر گفت: مسعود صادقلو با تهیه‌کننده‌ی دیگری قرارداد داشته که همه‌ی آنها به ما واگذار شده و رضایت و امضای صادقلو نیز پای تمام قراردادها موجود است. به هر حال در رابطه با این خواننده تصمیم گیرنده‌ ما هستیم. همچنین در حال حاضر مشغول جمع‌آوری تک‌ قطعه‌هایی هستیم که به زودی منتشر خواهیم کرد و به طور حتم وقتی تعداد این قطعه‌ها به تعداد قابل توجه برسد برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای کنسرت نیز انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

منبع تریبون هنر

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حسنی: پرداخت رشوه میلیاردی به ارشاد یک تهمت است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید