آخرین خبر

شما دیگر به صف لشکر منت‌گذاران اضافه نشوید

آوای ایرانیان: در پی انتشار اطلاعیه دست اندرکاران پروژه «سی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری، یک تهیه کننده موسیقی به لحن و مفاد آن انتقاد کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، رامین صدیقی مدیر موسسه نشر موسیقی «هرمس» و تهیه کننده در پی انتشار اطلاعیه دست اندرکاران پروژه «سی» به آهنگسازی سهراب پورناظری، خوانندگی همایون شجریان و کارگردانی حسن معجونی مبنی بر توقف پروژه به دلیل آنچه به عنوان غم ها و نگرانی های معیشتی مردم عنوان شده واکنش نشان داد.

در متن منتشر شده از سوی رامین صدیقی که در صفحه شخصی وی منتشر شده، آمده است: «در روزگاری که شرایط اقتصادی مناسب نیست نباید به هیچکس خرده گرفت که از انجام دادن یک پروژه هنری یا اجرای آن انصراف می دهد، به هر حال بسیاری از همین راه ارتزاق می کنند و لازم است حداقل امیدواری هایی برای بازگشت سرمایه فکری، زمانی و مالی شان را داشته باشند.

هر چند کنار کشیدن شاید سبب کاهش بیشتر شادابی در جامعه و افزایش همین رخوت شود، اما به هر حال نباید هم توقع داشت که کسی از اندوخته اش، بدون انتظار بازگشت، هزینه کند اما حداقل انتظار این است تا با شهامت این را عنوان کنیم و منت انجام ندادن یک کار را بر سر همان انسان هایی که مشکل معیشتی دارند، نگذاریم.

از مسئول گرفته تا منصوب، به اندازه کافی بر سر شهروندان این مملکت منت گذاشته شده و در ازا هیچ چیز هم بهشان نداده اند. شما دیگر به صف لشکر منت گذاران اضافه نشوید. برای چندمین بار است که از این اخبار می شنوم و از برخی مطبوعاتی ها هم واقعا گله دارم که چنین اخباری را اشاعه می دهند بی آن که آن را نقد کنند.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شما دیگر به صف لشکر منت‌گذاران اضافه نشوید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید