آخرین خبر

جدول پخش شبکه نسیم تابستانی شد

به گزارش آوای ایرانیان از شبکه نسیم، برنامه استعدیابی بگو بخند پس از گذراندن دور مقدماتی از این پس و از ششم تیرماه سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.

مسابقه بگو بخند مسابقه استعداد یابی است که از نقاط مختلف در این برنامه شرکت کرده اند تا باهم، برای خندیدن به رقابت بپردازند.

گروه‌های برتر در مسابقه همآهنگ با گذراندن مرحله مقدماتی مجوز حضور در برنامه اصلی را دریافت کرده‌اند که در شب های تابستان در فضایی استودیوی از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ با یکدیگر به رقابت می پردازند. در این مرحله از برنامه، سیما تیرانداز (بازیگر سینما و تلویزیون و مدرس تئاتر)، بهزاد عبدی (آهنگساز و رهبر ارکستر)، محمدمهدی سیار (شاعر و استاد دانشگاه)، علی لهراسبی (خواننده) و امیریل ارجمند (بازیگر و خواننده، به نمایندگی از هیات انتخاب) حضور دارند.

برنامه کودک شو با اجرای پژمان بازغی در حوزه کودک و خانواده چهارشنبه تا جمعه از ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.

مجموعه نمایشی از این به بعد به مناسبت هفته قوه قضاییه تا هفتم تیرماه ، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می شود.

همچنین مجموعه طنز جورچین پس از اتمام برنامه از این به بعد، از پنجشنبه ۸تیرماه هر شب جایگزین این برنامه شده و ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

شرکت کنندگان در برنامه خوش نمک، با شعار خندیدن از دور مقدماتی عبور کرده و در حال رقابت برای شناخت نفر فینالیست هستند. این برنامه، سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می شود. همچنین دو برنامه جدا از معرفی فینالیست ها به مناسبت عید قربان و غدیر ضبط شده است که با حضور سامان گوران، سید احمد موسوی و بازیگران برنامه ویتامین خ در شب های عید به روی آنتن خواهد رفت.

دیگر برنامه های شبکه نسیم از جمله: خانه جلال(روزهای زوج ساعت ۱۸)، قندون (روزهای فرد ساعت ۱۸)، بی سیم (روزهای زوج ساعت ۱۹)، ویتامین خ(روزهای فرد ساعت ۱۹)، نسیم آوا(پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸:۳۰)، چهار شگفت انگیز(شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۰)،چهل تیکه(شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۳)، سرنخ(یکشنبه تا سه شنبه ساعت ۱۲بامداد) برای سرگرمی مخاطبان در تابستان از شبکه نسیم پخش خواهند شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جدول پخش شبکه نسیم تابستانی شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید