آخرین خبر

بررسی عملکرد تیم ملی در جام جهانی در یک مناظره جنجالی

آوای ایرانیان: همزمان با ایام برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال در برنامه مناظره با حضور کارشناسان ورزشی بررسی می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، تیم ملی ایران در جام جهانی و درگروهی که پیش از آغاز جام، به گروه مرگ تعبیر می شد، با کسب یک برد و یک تساوی به کار خود پایان داد. در پایان بازی های ایران، بسیاری از کارشناسان، از عملکرد تیم ملی تمجید کردند، اما در ادامه جام و با درخشش دو تیم آسیایی کره و ژاپن و حذف پرتغال و اسپانیا، برخی کارشناسان سبک بازی تیم ملی را عامل حدف ایران در دور گروهی دانستند و موفقیت تیم ملی در جام ملت ها را با اما و اگرهای بسیاری همراه کردند. برنامه جمعه ۲۲ تیر مناظره قصد دارد تا با حضور برخی کارشناسان، مسئولان و چهره های فوتبالی، عملکرد تیم ملی را در جام جهانی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

درسوال نظر سنجی این هفته از بینندگان پرسیده شده است:آیا به عملکرد تیم ملی در جام جهانی اخیر نمره قبولی می دهید؟ ۱- بله  ۲- خیر. علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۳ پیامک کنند.
برنامه زنده مناظره به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت ۱۱ صبح با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب نظران و اصحاب رسانه پخش می شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بررسی عملکرد تیم ملی در جام جهانی در یک مناظره جنجالی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید