آخرین خبر

مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر حکم گرفت

 شهرام صارمی مدیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر شد.به گزارش آوای ایرانیان، علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی و رییس سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر در حکمی شهرام صارمی را به عنوان مدیر اجرایی این دوره جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

در حکم ترابی برای صارمی آمده است:

«نظر به بند ۴ از فصل دوم آیین نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به حسن شهرت و سوابق مثبت و متعدد جناب عالی در برگزاری رخدادهای موسیقایی، به موجب این حکم به عنوان مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.

امید است همکاری صمیمانه جناب عالی و همکارانتان با دبیر محترم جشنواره و نیز بهره مندی از تجارب دوره های گذشته موجب شود تا جشنواره ای منظم، سلامت و برخوردار از شاخصه های هنری و اجرایی مورد قبول در پیش داشته باشیم.»

شهرام صارمی متولد ۱۳۴۲ تهران، نوازنده کمانچه و دانش آموخته موسیقی دانشگاه هنر است. صارمی با گروه های مختلف موسیقی ایرانی در داخل و خارج از کشور نوازندگی کرده و سال ها در آموزش و تدریس موسیقی و ساز کمانچه فعالیت کرده است.

صارمی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران بود و معاون اجرایی کانون سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (۱۳۸۰ ـ ۱۳۷۷) و مدیر امور موسیقی فرهنگسرای هنر (ارسباران) از سال ۱۳۸۰ از سوابق مدیریتی صارمی در زمینه موسیقی است. او مدیریت اجرایی جشنواره‌ها و رویدادهای متعدد موسیقی را در کارنامه خود دارد و هماهنگی، برنامه‌ریزی و اجرای بزرگداشت استادان موسیقی ایران را انجام داده است. دبیری و داوری جشنواره‌های موسیقی، ساخت موسیقی چندین نمایش و نوازندگی در آلبوم‌های متعدد و موسیقی متن چند سریال از دیگر سوابق حرفه‌ای صارمی است. شهرام صارمی تاکنون طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای بیش از ۱۴۰۰ کنسرت موسیقی در داخل و خارج از کشور و بیش از ۵۰ مسترکلاس و برنامه پژوهشی را انجام داده و مقالات و تالیفاتی نیز در حوزه موسیقی دارد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر حکم گرفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید