آخرین خبر

شجریان با «ایران من» می‌آید

آوای ایرانیان: آهنگساز پروژه موسیقایی «ایران من» به خوانندگی همایون شجریان با انتشار دلیل تاخیر در انتشار اثر را حساسیت روی کیفیت دانست.

به گزارش آوای ایرانیان، سهراب پورناظری آهنگساز پروژه موسیقایی «ایران من» به خوانندگی همایون شجریان با انتشار متنی ضمن ارایه گزارشی کوتاه از دلایل تاخیر در انتشار این آلبوم از توزیع آن در هفته های آتی خبر داد.

در بخشی از یادداشت سهراب پورناظری که همراه آن نسخه ای ویدیویی از مراحل انتشار آلبوم نیز منتشر شده، آمده است: «دوستان گرامی، بنا بود که آلبوم ایران من پیش از نوروز به پیشگاهتان تقدیم شود اما به دلیل کار زیادی که این آلبوم طلب می کرد و همچنین حساسیت بسیار ما برای کم نقص بودن این اثر، کار روی این آلبوم تا این لحظات به طول انجامید و امیدواریم تا دو سه روز آینده روند چاپ و تکثیر آلبوم شروع شود که حدود دو هفته به طول می انجامد.

پیگیری پیوسته شما سروران گرامی امید و انگیزه ما برای به انجام رساندن این کار زمان بَربود. باشد که تلاش چندصد ساعته گروه انتظارتان را برآورده کند.»

آلبوم «ایران من» به خوانندگی همایون شجریان مشتمل بر ۱۴ قطعه موسیقایی است. در این آلبوم که پس از آلبوم های «خداوندان اسرار»، «نه فرشته ام نه شیطان» و «رگ خواب» تازه ترین همکاری همایون شجریان و برادران پورناظری محسوب می شود تعدادی از نوازندگان مطرح موسیقی کشورمان و تعدادی نوازنده خارجی نیز حضور دارند. بخش هایی از ضبط این پروژه در کشورهای ترکیه و آمریکا انجام گرفته است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شجریان با «ایران من» می‌آید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید