آخرین خبر

گفتگوی بی تشریفات نشر هرمس با نیک برتش

مصاحبه زنده نشر هرمس تحت عنوان «گفتگوی بی تشریفات» با نیک برتش موسیقی دان و پیانیست سوئیسی، نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ در صفحه رسمی این مجموعه برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان نشر هرمس با مدیریت رامین صدیقی، از جمله مجموعه های تولید و نشر آثار موسیقایی است که از هفته نخست اردیبهشتِ جاری اقدام به گفتگوهایی بین المللی با موسیقیدانان نامدار ایران و جهان کرده است که این سلسله گفتگوها تحت عنوان «گفتگوی بی تشریفات» از طریق صفحه رسمی نشر هرمس بصورت لایو پخش می شود و این بار این مراوده فرهنگی-موسیقایی با موزیسین و پیانیست سرشناس سوئیسی، نیک برتش صورت می پذیرد.

نیک برتش که بسیاری او را با گروه رونین یا موبیله می شناسند، در ساعت ۲۱ شامگاه سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه، در گفتگوی لایو نشر هرمس حضور داشته و به بررسی و تحلیل مبحث «تأثیر فراگیری جهانی کرونا بر صحنه موسیقی و دورنمای شرایط هنری و معیشتی موسیقی دانان در دوران پسا قرنطینه» و به عبارتی دیگر وضعیت جاری موسیقی در روزگار قرنطینه و پساقرنطینه خواهد پرداخت.

طی شب های گذشته از دومین ماه بهاری و چند-دهمین روز از ایام قرنطینه، این مرکز موسیقی با بیورن مه یر و فرخزاد لایق، در پنجم و ششم این ماه گفتگوی زنده داشته است.

شایان ذکر است که گفتگوی بی تشریفات نشر هرمس با نیک برتش، ساعت ۲۱ فردا شب ۹ اردیبهشت سال جاری، از صفحه رسمی اش در اینستاگرام بصورت زنده پخش خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گفتگوی بی تشریفات نشر هرمس با نیک برتش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید