آخرین خبر

واکنش حمید هیراد به جوسازی های اخیر درباره اجرایش + فیلم

آوای ایرانیان: اتفاقی عجیب در کنسرت حمید هیراد باعث خبرساز شدن مجدد این خواننده در فضای مجازی شد.

به گزارش آوای ایرانیان، ابتدا هیچ چیز در صدا، لحن، بیان و خوانندگی خواننده جوان وجود نداشت. پسری که با آرامش و ادب صحبت می کرد و حضورش در دورهمی، محبوبیتش را دو چندان کرده بود. اما این روزها فضای مجازی، شیشه ای شفاف دور انسان ها کشیده است که نه اجازه فرار از زندان شیشه ای را به آنها می دهد و نه دیگر چیزی را مخفی از کسی می گذارد. این روزها هنر و هنرمند، شفاف تر از همیشه در معرض دید مردم قرار می گیرند.

ماه ها قبل حمید حسین زاده ملقب به هیراد به دلیل سرقت ادبی گوشه رینگ قرار گرفت. شاعران و رسانه ها می گفتند که او بخشی از اشعار دیگران را بدون اینکه اسمی از شاعران اثر بیاورد، در کارش می خواند و خودش را سراینده شعر معرفی می کند. آنقدر رسانه ها این موضوع را پیگیری کردند و به او فشار آوردند که شرکت حامی هیراد و تولید کننده و برگزار کننده مجبور به عذر خواهی از مردم و رسانه ها شدند. آن ها خسارت های این کارشان را به شاعران پرداخت کردند و سعی کردند هیراد جوان را از یک سقوط زودهنگام از پرتگاه شهرت در موسیقی نجات دهند.

چند ماه پس از حواشی مربوط به سرقت ادبی، کنسرت های هیراد آغاز شد. اجراها یکی پس از دیگری سولداوت می شد و همه چیز برای هیراد خوب پیش می رفت، اما انگار هیراد، باید روزهای سخت تری را تجربه کند. ماه ها قبل شاعر بودنش زیر سوال رفته بود؛ موضوعی که شاید خیلی در محبوبیتش تأثیر نداشت، اما این روزها خوانندگی اش زیر سوال رفته است، در کنسرت اخیر هیراد وقتی او قطعه ریتمیک «یار» را اجرا می کرد و مخاطبانش هم با او زمزمه می کردند، اتفاقی رخ داد. فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن نشان می دهد، زمانی که هیراد برای احترام به مخاطبانش تعظیم می کند، آهنگ با صدای او اجرا می شود و او از آهنگ جا می ماند. در این ویدئو مشخص است که پس از این اتفاق برخی مخاطبان که در کنسرت حاضر هستند، می گویند: «هیراد سوتی داد! اما حمید هیراد در واکنش به حواشی، این مسئله را شیطنت عنوان کرد و گفت: برخی ها با جابجایی صدای کنسرت در پی تخریب هستند.

حال حمید هیراد در گفتگوی اختصاصی با رسانه آوای ایرانیان در واکنش به تمامی این حواشی گفت: لطفا هیچ کس را بدون اطلاع و شناخت قضاوت نکنید.

در  ادامه گفتگوی حمید هیراد با رسانه آوای ایرانیان ببینید:

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش حمید هیراد به جوسازی های اخیر درباره اجرایش + فیلم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید