حمید عسکری: ترجیح دادم مدتی از فضای اجرا دور باشم

کنسرت حمید عسکری خواننده پاپ روز ۲۲ مردادماه طی یک شب و دو سئانس به همت شرکت “سل فا” به مدیریت مجید طوسی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

عسکری درباره آخرین فعالیت های خود به هنرآنلاین گفت: مدت یک سال ترجیح دادم از فضای اجرا دور باشم و وقت خود را تماما صرف ساخت آلبومم کنم، این آلبوم در حال حاضر مراحل پایانی ساخت را طی می کند و بهزودی توسط شرکت “هنراول” وارد بازار موسیقی خواهد شد.

او ادامه داد: این اثر که فعلا دوست ندارم نام آن را بیان کنم هشت قطعه دارد و ملودی کلیه ترک‌ها توسط خودم ساخته شده است، ضمن آنکه تنظیم آن توسط میلاد اکبری و محسن افراسیابی انجام شده است. مهرزاد امیرخانی و بنده هم کار ترانه سرایی آلبوم را انجام داده ایم. فضای کار همان بازشگت به سری آلبوم های “کما” بود و دلیلم از انجام این کار توقع و درخواست هوادارانم است.

این خواننده همچنین گفت: کنسرت تازه ما ابتدا در تاریخ ۱۸ مردادماه طی یک سئانس در سالن مجلل سیتی سنتر شهر زادگاهم اصفهان برگزار می‌شود و سپس روز ۲۲ مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهیم رفت. در این کنسرت‌ها آثار خاطره‌انگیز قدیمی و جدید را اجرا خواهیم کرد.

او در پایان گفت: همچنین تک آهنگ جدید ما هفته آتی با نام “سیاره” با تنظیم محسن افراسیابی از سایت های معتبر موسیقی پخش خواهد شد، علاوه بر این یک سوپرایز ویژه برای کنسرت تهران خواهیم داشت.

خواننده قطعه خاطره‌انگیز “قسمت” در بهار سال ۹۵ آلبوم “دیوونه‌وار” را منتشر کرد و در ادامه تور کنسرت‌هایش را در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برد. او در دو سال اخیر فقط در زمینه انتشار تک‌قطعه و موزیک‌ویدئو فعالیت داشت. آخرین اجرای حمید عسکری در تهران اردیبهشت سال ۹۶ برگزار شد.