آخرین خبر

اسامی سینماهای «هنروتجربه» اعلام شد/ چارسو مرکز نمایش‎ها شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، محمد طیب سرپرست گروه سینمایی «هنر و تجربه» با اشاره به اینکه نمایش فیلم‌های «هنر و تجربه» در ۲۰ سالن سینما در تهران و شهرستان قطعی شده است، گفت: تاکنون نمایش فیلم‌ها در پردیس‌های سینمایی هویزه، اطلس و ویلاژتوریست در شهر مشهد، مهدوی در شهر نیشابور، ساحل و سیتی سنتر در شهر اصفهان، بهمن در شهر سنندج، عصر جدید در شهر گرگان، ستاره باران در شهر تبریز، مهر قدس در شهر همدان، گلستان در شهر شیراز، آزادی در شهر کرمانشاه، سینما سپهر در شهر ساری، تماشاخانه پارس کرمان در شهر کرمان و پردیس‌های سینمایی چارسو، ملت، کورش، نارسیس و سینماهای فرهنگ و موزه سینما در تهران قطعی شده است.

طیب افزود: پردیس سینمایی چارسو به عنوان خانه و مرکز نمایش‌ها و رویدادهای گروه «هنر و تجربه» انتخاب شده است و تمامی رویدادهای رونمایی و جلسات نقد و بررسی در سینما چارسو برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال مذاکره با تعداد بیشتری از سینماهای کشور برای نمایش فیلم‌ها هستیم، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فیلم‌ها در تمام سینماهای انتخاب شده تهران هر روز در ۲ سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید. همچنین در شهرستان‌ها نیز روز چهارشنبه به عنوان روز فیلم‌های «هنر و تجربه» انتخاب شده است و این فیلم‌ها در این روز در دو سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید.

طیب در پایان مطرح کرد: هر فیلم به مدت ۲ هفته در تمامی سالن‌ها بر اساس جدول اعلام شده اکران می‌شود و اگر فیلمی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد قطعاً اکران آن ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اسامی سینماهای «هنروتجربه» اعلام شد/ چارسو مرکز نمایش‎ها شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید