آخرین خبر

هنرمندی 60 ساله ها در “کر 60 سالگی”

خبرگزاری آوای ایرانیان: گروه«کر ۶۰ سالگی» به سرپرستی و رهبری فرشاد فولادوند کنسرتی را ۴ و ۵ خرداد در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد برد.
به گزارش آوای ایرانیان، رشاد فولادوند ضمن بیان این مطلب گفت: این کنسرت امشب و فردا شب برگزار می شود که طی آن برنامه ای را متشکل از آثار فولکلور محلی کشورمان و آثار آهنگسازانی چون روح الله خالقی، همایون خرم و علی تجویدی به اجرا در خواهیم آورد.

سرپرست و رهبر گروه«کر ۶۰ سالگی» در ادامه افزود: ما در بخش اول برنامه قطعاتی چون«ایران»، «سفر کرده»، «رقص گیسو»، «لیلی منال»، «سیمای جان» و «هی یار» را اجرا می کنیم و در بخش دوم نیز قطعاتی چون«گلنار»، «مرغ سحر»، «ز من نگارم»، «دای بلال»، «لیلا خانم»، «مستوم مستوم» و «همچیم یار» را به روی صحنه می بریم.

وی همچنین عنوان کرد: در این کنسرت فراز خنافری(پیانو)، افشین ذاکر(ویلون) و ولی مهینی به عنوان خواننده تکخوان، گروه«کر ۶۰ سالگی» را همراهی خواهند کرد.

فرشاد فولادوند ادامه داد: اعضای این گروه افراد حدودا ۶۰ ساله هستند که هیچگونه سابقه فعالیت موسیقی نداشتند و پس از عضویت در گروه آموزش موسیقی را کسب کردند و هدف گروه اجرای قطعاتی است که اعضا با آنها زندگی و رشد کرده‌اند.

کنسرت گروه«کر ۶۰ سالگی» از ساعت ۲۱ دوشنبه و سه شنبه همین هفته ۴ و ۵ خرداد در فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود و علاقمندان برای تهیه بلیت های آن می توانند با شماره ۰۹۱۲۶۱۰۳۲۹۶ تماس بگیرند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هنرمندی ۶۰ ساله ها در “کر ۶۰ سالگی””

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید