آلبوم موسیقی و شعر “ریشه در باد”، اثری از باربد هنرمند، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری نغمه بنفش اندیشه منتشر شد.

“ریشه در باد” نام اثری است در قالب شعر و موسیقی و داستان از باربد هنرمند که شامل هشت قطعه به عناوین “باغبان وفادار” (اول)، “شکوفه‌های تو در باغ”، “آفت‌ها”، “روز کذایی” (حمله آفت‌ها)، “سرود گرگ‌های پیروز”، “خلوت گندم‌ها”، “تنیده در باد” و “باغبان وفادار” (دوم) می‌باشد.

داستان این آلبوم، روایتی از گذشته یک هنرمند است که در استعاره ذهنی وی در قالب یک باغ و باغبانش شکل می‌گیرد و پس از سال‌ها در دیداری با معشوق جوانی‌اش این خاطرات و دغدغه‌ها به تصویر کشیده می‌شوند.

باربد هنرمند نوازنده گیتار، پیانو و خواننده کلاسیک در محدوده بأس، از کودکی موسیقی را به صورت آزاد فرا گرفته و در زمینه هارمونی و کنترپوآن شاگرد اساتیدی چون شهرام توکلی و علی اکبر قربانی بوده است. او همچنین سابقه فعالیت به عنوان خواننده باس در گروه‌های کر نیاوران، ایستگاه، اینترارکستر و دیسونانس را دارد.

آلبوم شعر و موسیقی ریشه در باد از سوی انتشارات نغمه بنفش اندیشه راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام کنند.