آخرین خبر

«روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» برگزار می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در چارچوب مبادلات دوجانبه، «روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» (۱۸ تا ۲۰ مردادماه) با حضور هیأت ۷۰ نفره از مقامات عالی دولتی و فرهنگی ویتنام در موزه سینمای ایران (باغ فردوس) برگزار می‌شود.

وونگ دین هوئه، رئیس مجلس ویتنام و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور اعضای رسمی این هیأت فرهنگی برای شرکت در «روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» را تشکیل می‌دهند.

آئین افتتاحیه «روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ با حضور مقامات عالی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وونگ دین هوئه، رئیس مجلس ویتنام، سفیر و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور در موزه سینمای ایران افتتاح خواهد شد.

این رویداد در بخش‌های مختلفی شامل نمایشگاه صنایع دستی، لباس‌های سنتی، کتاب و عکس برگرفته از جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تاریخی و همچنین، روابط ایران و ویتنام می‌شود.

همچنین، فیلم‌‎های «تاک تائو»، «شادی یک مادر» و «داستان پائو» محصول ویتنام در طول سه روز برگزاری «روزهای فرهنگی ویتنام» به نمایش گذاشته می‌شود.

رویداد فرهنگی مورد اشاره با همکاری مشترک اداره کل همکاری‌ها و تنظیم‌گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موزه سینمای ایران و سفارت ویتنام در ایران برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید