آخرین خبر

جدایی روزبه اسفندارمز از «پالت»/ ما ماندن را انتخاب کردیم

آوای ایرانیان: خواننده گروه موسیقی «پالت» با انتشار متنی از جدایی روزبه اسفندارمز سرپرست و یکی از نوازندگان اصلی این گروه به منظور ادامه تحصیل در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، امید نعمتی خواننده گروه موسیقی «پالت» با انتشار متنی از جدایی روزبه اسفندارمز سرپرست و یکی از نوازندگان اصلی این گروه به منظور ادامه تحصیل در خارج از کشور خبر داد و اعلام کرد که با وجود جدایی این عضو اصلی، مجموعه «پالت» همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

در متن منتشر شده امید نعمتی آمده است:

«دوستان و عزیزانی که پالت را در همه این سال ها همراهی کردید، متاسفانه باید اعلام کنیم در روزهای گذشته روزبه اسفندارمز عضو دوست داشتنی خانواده پالت، برای تحصیل و ادامه زندگی تصمیم به ترک ایران و نتیجتا ترک پالت گرفت. با آرزوی موفقیت برای روزبه عزیز.

روزهای گذشته برای ما روزهای سختی بود، به جز مشکلات معیشتی و اقتصادی و فرهنگی که همه درگیر آنها هستیم ما سه نفر طی جلسات مختلف و بحث های طولانی بر سر دوراهی  ماندن یا انحلال پالت آخر سر به نتیجه رسیدیم. ما ماندن را انتخاب کردیم، به پاس زحمات و سختی هایی که خودمان سال ها متحمل شدیم و محبت های شما که همیشه دلگرمی ما بوده و هست.

در اوضاع نابسامان امروز جهان، ما کاری جز شعر و موسیقی و پالت از دستمان برنمی آید. امیدوارم پالت همیشه بماند و شما مثل همیشه همراهش باشید. در روزهایی که خواهد آمد. چه خوب، چه بد.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جدایی روزبه اسفندارمز از «پالت»/ ما ماندن را انتخاب کردیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید