آخرین خبر

نسخه بازسازی‌شده «اولد بوی» اکران می‌شود/ بیست سال گذشت!

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، افتتاحیه جشنواره فیلم هادسون نیویورک، نسخه بازسازی شده فیلم «اولد بوی» ساخته پارک چان ووک را در آگوست امسال در بیستمین سالگرد این فیلم کلاسیک به نمایش می‌گذارد. اولین نمایش فیلم قبل از اکران مجدد آن ۱۶ آگوست خواهد بود.

این جشنواره از ۱۱ تا ۱۳ آگوست (۲۰ تا ۲۲ مرداد) برگزار خواهد شد و طبق وب سایت آنها جشنواره‌ای برای حمایت بیشتر از فیلم‌های داخلی و جهانی، فیلمسازان، صنعتگران و استعدادهای کمتر معرفی شده خواهد بود.

بنیانگذاران جشنواره در بیانیه‌ای مشترک گفتند: به‌عنوان طرفداران کارگردان پارک و استودیو نئون، ما خوشحال و مفتخریم که تنها جشنواره‌ای هستیم که «اولدبوی» را قبل از شروع مجدد اکران آن در بیستمین سالگردش در سینماها، به نمایش درمی‌آورد.

«اولدبوی» که سال ۲۰۰۳ اکران شد، یک فیلم هیجان‌انگیز نئونوآر از سینمای کره جنوبی و درباره مردی به نام دائه سو (با بازی چوی مین سیک) است که پس از ۱۵ سال اسارت اسرارآمیز، سعی می‌کند از کسی که او را اسیر کرد انتقام بگیرد. این فیلم دومین فیلم از سه گانه «انتقام» پارک چان ووک است و ابتدا در جشنواره فیلم کن با تحسین منتقدان به نمایش درآمد و به عنوان یکی از برجسته‌ترین فیلم‌های این کارگردان مولف شناخته می‌شود. اقتباس‌های متعددی هم از آن شده که فیلم اسپایک لی با همین نام در سال ۲۰۱۳ از جمله آنهاست.

پارک چان ووک ۵۹ ساله با فیلم «کنیز» موفق به دریافت جایزه بفتا بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان شد و نامزدی نخل طلای جشنواره کن ۲۰۱۶ را به دست آورد. او برای فیلم «تصمیم به رفتن» جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن ۲۰۲۲ را کسب کرد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نسخه بازسازی‌شده «اولد بوی» اکران می‌شود/ بیست سال گذشت!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید