آخرین خبر

آلبوم «صبر کن» با صدای محمد معتمدی منتشر شد

آلبوم صبر کن به آهنگسازی مهیار علیزاده و آواز محمد معتمدی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ایرانگام راهی بازار موسیقی شد.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم «صبر کن» نام اثری ست حاصل همکاری مهیار علیزاده و محمد معتمدی، خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان که در فضایی از دکلمه خوانی و تصنیف خوانی و در قالب ۷ قطعه به عناوین «صبر کن»، «هیچ مگو»، «در هوایت بی قرارم»، «مرا یارا»، «اینجا جدا شویم» و «از تولد» ساخته و پرداخته شده است.

تصانیف این اثر بر سروده هایی کهن و معاصر از مولانا و مهدی مظاهری به اجرا در آمده اند و ضمن آوازخوانی معتمدی، دکلمه هایی با صدای اندیشه فولادوند، لیندا کیانی و شایان صبور را نیز در آن می شنویم.

پدرام فریوسفی ومیثم مروستی (ویولون، ویولون آلتو)، پانیذ فریوسفی و امین غفاری (ویولن)، آتنا اشتیاقی و نگار نوراد (کنترباس) و مهرناز دبیرزاده (پرکاشن) و مهرزاد اعظمی کیا (کمانچه) از جمله نوازندگان این اثر هستند و قطعات در استودیوهای صبا، کنگان پارسه، آبی رود و استودیو شهر صدای پارسیان به ضبط رسیده اند. همچنین کاوه عابدین، پیمان حاتمی، حمیدرضا آداب (استودیو سرنا) در بخش میکس و مستر همکاری داشته اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «صبر کن» با آواز محمد معتمدی، توسط نشر ایرانگام منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم «صبر کن» با صدای محمد معتمدی منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید