آخرین خبر

نخستین گفتگوی موسیقی محور مدیر رادیو تهران با آوای ایرانیان/ نمی‌گذاریم موسیقی “بد” مردم را اذیت کند

آوای ایرانیان: سعید معدن کن، مدیر شبکه رادیویی تهران در حاشیه نشست خبری خود در خصوص برنامه‌های موسیقی محور این شبکه به خبرنگار آوای ایرانیان گفت: برنامه قدیمی” آوای نیمروز” کما فی سابق به پخش آهنگ های موسیقی ایرانی و فاخر ادامه خواهد داد.
وی دادمه داد: برنامه جدید هاشور از فردا، سه سنبه با محوریت معرفی آلبوم های جدید موسیقی پاپ، اصیل و کلاسیک به شرط فاخر بودن برای مخاطبان پخش خواهد شد، در ضمن در راستای معرفی این آلبوم‌ها، ما مقوله نقد و بررسی آثار را هم در دستور کار داریم تا به این شیوه کمک کنیم که مخاطبان رادیو تهران بتوانند موسیقی خوب و موسیقی بد را تشخیص دهند و نگذاریم گوش مردم ما به موسیقی های بد عادت کند زیار معتقدیم موسیقی های “بد” بدون آنکه مردم بدانند گوششان را اذیت می‌کند.
وی گفت: همچنین برنامه چراغ هم همانند سابق پنجشنبه شب ها در قالب “مجله موسیقی” برای مخاطبان برنامه خواهد داشت.
/////////////////////////////////

سعید معدن کن، همچنین در در نشست خبری خود در باره برنامه های جدید ارن شبکه =در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که مستحضر هستید شبکه رادیویی تهران، تنها شبکه استانی است که زیر نظر معاونت صدا فعالیت می‌کند و در ماه‌های گذشته با توجه به تغییر مدیریت جدید و رویکرد شبکه‌ها رادیو تهران با برنامه‌های متنوع خود به روی آنتن رفته است.

وی ادامه داد: در جدول پخش گذشته تهران را بر محوریت کلانشهر ایران می‌دیدیم و با یک برنامه تخصصی همسایه سلام به اخبار و ویژگی‌های حومه تهران پرداختیم. اما با توجه به تغییر فصل جدید این برنامه با چشم‌اندازی وسیع تر به جدول پخش شبکه تهران رسیده است.

وی ادامه داد: در چشم‌انداز آینده سعی کردیم مولفه مومن و بصیر. بالنده و چالاک. با نشاط و امید بخش. انقلابی و وحدت آفرین. پشتیبان مدیریت شهری و کشوری و زبان گویای مخاطبان را در سرلوحه برنامه‌ها داشته باشیم.

معدن کن بیان کرد: طبق آمار ما بیش از سیزده میلیون جمعیت در استان تهران داریم که چهار میلیون از این افراد تردد داخل شهری با خودرو دارند و این یعنی استفاده از ظرفیت‌های دسترسی داخل شهری. ما نیمی از مخاطبین خود را در اوج ترافیک و تردد خودرو ها داریم.

وی افزود: شبکه رادیویی تهران در حال حاضر بیشترین تعامل را با مخاطبان خود دارد و در همین مسیر شبکه تهران با برنامه «به همین راحتی» از ساعت نه و سی دقیقه تا ده صبح بر اساس نیاز و خواسته مخاطب که هر نوع قشر و سنین را در بر می‌گیرید، به روی آنتن می‌رود.

معدن کن در خصوص برنامه «خانه ما» عنوان کرد: این برنامه تا به امروز توانست پاسخگوی بیش از هفتاد درصد نیاز مخاطبان را برآورده کند و چیزی که ما امروز شاهد آن هستیم، بیش از هفتاد درصد از خانم های خانه‌دار شاغل هستند و بر همین اساس هم برنامه «خانه ما» در فصل جدید ازساعت نه صبح به ساعت پانزده عصر تغییر کرده است.

مدیر شبکه رادیویی «تهران» از دیگر برنامه این شبکه رونمایی کرد و گفت: دیگر برنامه صبحگاهی ما مخصوص کودکان و نوجوانانی است که صبح ها در سرویس مدارس حضور دارند و شبکه رادیویی تهران با برنامه «آفتابگردان» به استقبال این قشر از جامعه می‌رود.

وی در خصوص مسابقه «صد در صد» عنوان کرد: مسابقه «صد در صد» با نام دیگری تحت عنوان «۰۲۱» مربوط به استان تهران و با طراحی جدید در جدول پخش برنامه‌های شبکه رادیویی تهران قرار گرفته است.

سعید معدن کن نوید مستندی رادیویی را از شبکه تهران داد و بیان کرد: برنامه «سایه روشن» با طرح اتفاقات روز شهر تهران و همچنین حومه استان تهران در ردیف برنامه‌های این شبکه قرار گرفته است. این برنامه از روز سه شنبه با موضوع کودکان کار ساعت نوزده و سی دقیقه به روی آنتن می رود.

همچنین سعید معدن کن در ادامه این گفتگو اعلام کرد: برنامه «گفت آور» از جمله برنامه‌های گفتگو محور رادیو تهران است که در ایام هفته در حیطه فرهنگی و اندیشه به معرفی چهره‌های ماندگار استان تهران و متخصصان این عرصه پنجشنبه و جمعه هر هفته پخش می‌شود.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در این تغییرات جدید رخ داده است، حذف آنتن پخش و شیفت اعلام ساعت و روز است که به عنوان جایگزین آن دو بخش پرسش و پاسخ و همچنین «استودیو صدای شهر» با همکاری و تعامل شهرداری تهران و دیگر مسئولان ذیربط به روی آنتن می رود.

معدن کن با ابراز احترام به ساحت پاک و مقدس شهدا بیان کرد: ما شش برنامه تحت عناوین‌ «پلاک»، «همسنگر»، «مرز پر گوهر»، «سکانس حماسه». «الماس درخشان» و «مروارید خاکی» در دو بخش مجزای صبحگاهی و ظهر در موضوعات مختلف سینمای دفاع مقدس. ادبیات. فرهنگ ایثارگران و آزادگان سعی کردیم در دستور پخش شبکه داشته باشیم.

وی در خصوص ویژه برنامه ماه محرم عنوان کرد: از سوم محرم برنامه «چراغ» تحت عنوان هیئتی رادیویی به مدت دوازده شب با مقتل خوانی علی معلم و پخش حال و هوای این روزهای مردم در دسته‌جات عزاداری به روی آنتن می‌رود.

معدن کن در پایان خاطرنشان شد: سعی کردیم حوزه های کم اثر را حذف کنیم و جایگزین آن برنامه‌های موثر با نیاز مخاطب را در نظر بگیریم و به دور از کلیشه و شعار اعتقاد و دغدغه‌های مردم را اشاعه دهیم .
منبع: آوای ایرانیان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نخستین گفتگوی موسیقی محور مدیر رادیو تهران با آوای ایرانیان/ نمی‌گذاریم موسیقی “بد” مردم را اذیت کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید