آخرین خبر

«جشنواره موسیقی جوان» به تالار رودکی می‌آید + عکس

دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان که از ۲۲ مرداد کار خود را در فرهنگسرای نیاوران آغاز کرد. در ادامه مسیر جشنواره از ۶ تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ درتالار رودکی، در حضور هیئت داوران براساس جدول اعلام شده به اجرا می‌پردازد.

 دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان از ششم شهریور ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان که از ۲۲ مرداد  کار خود را در فرهنگسرای نیاوران آغاز کرد. در ادامه مسیر جشنواره از ۶ تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ درتالار رودکی، در حضور هیئت داوران براساس جدول اعلام شده به اجرا می‌پردازد.این جشنواره درتالار رودکی در دو بخش موسیقی دستگاهی و حفظ کل ردیف موسیقی ایران اجرا میکند؛

 در بخش نخست سازهای ؛تار ، سنتور ، کمانچه ، نی ، عود ، قانون و آواز

و در بخش دوم سازهای ؛ ویلن ، گیتار ، پیانو ، فلوت ، کلارینت ، ابوا و هورن نواخته می‌شود .

دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در سه رده سنی الف (۱۵-۱۸ سال) ، ب (۱۹-۲۳ سال) و ج (۲۴-۲۹ سال) با مشارکت گستردۀ استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران از ۲۲ مرداد تا ۱۸ شهریور سال جاری در تهران برگزار می شود.

مراسم اختتامیه بخش نواحی ۲ شهریورماه  و اختتامیه بخش‌های موسیقی دستگاهی و کلاسیک این جشنواره ۱۸ شهریور ماه ۹۷ ساعت ۲۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«جشنواره موسیقی جوان» به تالار رودکی می‌آید + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید