آخرین خبر

فصل جدید «چونان سرو» به شبکه مستند رسید/ پرتره ۲۵ چهره ماندگار

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط‌عمومی شبکه مستند، فصل جدید مجموعه مستند «چونان سرو» به تهیه‌کنندگی محمد سعید وزیری با موضوع معرفی چهره‌ها و مفاخر برجسته فرهنگی، هنری و علمی کشور از یکشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

محمد سعید وزیری تهیه کننده این اثر گفت: فصل جدید این مجموعه آخرین مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. تاکنون ۱۲ قسمت از این مجموعه آماده شده، همچنین ۶ قسمت دیگر در حال تدوین است و به‌زودی تحویل شبکه مستند می‌شود و ۷ قسمت دیگر نیز در حال تصویربرداری است.

وی افزود: از مهم‌ترین چهره‌هایی که در این فصل در قالب مستندهای پرتره به مخاطبان معرفی می‌شوند می‌توان به سیمین دانشور، جلال آل‌احمد، نجف دریابندری، آیت‌الله حسن‌زاده آملی، محی‌الدین مهدی الهی قمشه‌ای، سید جلال آشتیانی، محمد قاضی، قیصر امین‌پور، منوچهر انور، جلال‌الدین همایی، محمود حکیمی، بدیع‌الزمان فروزانفر، اقبال لاهوری، جعفری لنگرودی و… اشاره کرد، سعی کردیم هم به چهره‌های فرهنگی بپردازیم و هم افراد اثرگذار هنری را معرفی کنیم.

وزیری با بیان اینکه «چونان سرو» را مستندسازان جوان کشور کارگردانی کرده‌اند، عنوان کرد: فرشاد اکتسابی، حنیف شهپرراد، امیر اصانلو، عطیه زارع، کتایون جهانگیری، محمدحسین محمدی، مسعود طاهری و… از جمله هنرمندانی هستند که قسمت‌های مختلف این مجموعه را کارگردانی کرده‌اند. علاوه براین، آقای مصطفی رزاق کریمی نیز مسئولیت فنی و هنری تولید این مجموعه مستند را برعهده دارند و به گروه تولید این مستند کمک می‌کنند.

وزیری درباره قسمت اول این مجموعه که امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود، گفت: در نخستین قسمت مستند پرتره علامه حسن‌زاده آملی پخش می‌شود، ایشان یکی از چهره‌های شناخته شده علمی و مذهبی کشور هستند و باید اشاره کنم که در تولید این مجموعه مستند سعی کردیم با نمایش شخصیت معنوی و مذهبی افراد، نوآوری نیز داشته باشیم.

این مجموعه مستند یکشنبه ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود تکرارش روز بعد ساعت ۹ است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فصل جدید «چونان سرو» به شبکه مستند رسید/ پرتره ۲۵ چهره ماندگار”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید