آخرین خبر

شجریان: کنسرت هامبورگ برایم کابوس شد

آوای ایرانیان: همایون شجریان با انتشار پیامی نسبت به لغو کنسرت «چرا رفتی» در شهر هامبورگ آلمان و حاشیه‌های پس از آن، واکنش نشان داد.

به گزارش آوای ایرانیان:  این هنرمند در پیام خود نوشته است: «دوستان گرامی سال‌ها بود به‌خاطر چنین مشکلاتی که در ۲۶ سال فعالیت هنری خود، نظیر آن را کم ندیده‌ام و نشنیده‌ام، کنسرت‌های خارج از ایران را قبول نمی‌کردم. دل همگی شما و ما شکست و از دیدار روی‌تان محروم ماندیم و همه تنها به‌خاطر اعتماد. همان چیزی که همگی بارها و بارها از آن آسیب دیده‌اید، ولی باز ترجیح می‌دهیم بدون آن زندگی نکنیم.

می‌دانم که همگی عزیزان حرمت به عمل نگه داشتند و بزرگوارانه به ماجرای کنسلی کنسرت نگاه کردند. ما نیز چون شما آمدیم تا با اشتیاق میزبان شما عزیزان باشیم که این اتفاق رخ نداد و غمی سنگین بر دل‌مان نشاند. بسیاری از اقوامم و دوستانم و بسیاری از شما عزیز، خود را از شهرهای دور به هامبورگ رسانده‌ بودید که این موضوع غمم را سنگین‌تر می‌کند.

باورم نیست شبی را که می‌توانست بدل به خاطره‌ای خوش با شما عزیزان شود، اعتماد مدیران گروه به این برنامه‌گذار تبدیل به چنین کابوسی برای من همراهانم و شما عزیزان کرد. بر خود واجب می‌دانم چند موضوع را بازگو کنم:

شب کنسرت با وجود اعلام مدیر برنامه‌ی گروه به برنامه‌گذار مبنی بر کنسل بودن کنسرت، ایشان همچنان به فروش بلیت ادامه دادند و اهداف نامعلوم خود را دنبال کردند که البته این موضوع با واکنش و شکایت به مراجع قضایی آلمان همراه شد. پس از آن‌که متوجه اعلام نشدن کنسلی کنسرت به مردم عزیز شدم، همان لحظه در صفحه اینستاگرامم آن را اعلام کردم و برای رفع تهمت‌هایی که در سالن از سوی برنامه‌گذار به این جانب واگذار شده بود، بلافاصله ویدیویی در صفحه اینستاگرامم قرار دادم.

پس از تأکید مدیر گروه مبنی بر لغو کنسرت و اعتراض به ادامه فروش بلیت، متأسفانه مدیر گروه با تهدید جانی نسبت به خود و گروه روبه‌رو می‌شوند که این موضوع نیز در مراجع قضایی آلمان با شهادت چندین شاهد نشسته در لابی هتل تشکیل پرونده شده است. به همین دلیل نیز از آمدنم به سالن که وظیفه خود می‌دانستم، حضورا از شما عذرخواهی کنم ممانعت به‌عمل آمد و از این هم ناکام ماندم.

نکته آخر برای عزیزانی که هنوز وجه بلیت‌شان برگرداندن نشده است، این‌که برخلاف شایعاتی که به راه انداخته شد، بنده همایون شجریان، فرزند محمدرضا هیچ مبلغی را دریافت نکرده و نخواهم کرد. کلیه‌ی مبالغ دریافتی از فروش بلیط نزد برنامه‌گذار است و آقای مجید فکری موظف هستند وجه بلیط تک‌تک مردم را به آنان برگرداندند.»

 برگزاری کنسرت «چرا رفتی» در هامبورگ آلمان براساس اعلام همایون شجریان، به‌دلیل فراهم نشدن امکانات فنی توسط برنامه‌گذار و تأثیر آن بر کیفیت اجرا لغو شد. این در حالی است که در قالب اجرای همین تور، شجریان برنامه‌ی خود را در شهر دوسلدورلف آلمان به‌خوبی برگزار کرده بود. این تور با اجراهایی در شهرهای استکلهم سوئد، گوتنبرگ آلمان و لندن انگلیس ادامه خواهد یافت.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شجریان: کنسرت هامبورگ برایم کابوس شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید