آخرین خبر

مصطفی زمانی: سوپراستارشدن در سینما حوصله می‌خواست که من نداشتم

آوای ایرانیان: مصطفی زمانی در خصوص اینکه چرا طی این سالها سمت سینمای تجاری نرفته است، گفت: سوپراستارشدن در سینما حوصله می‌خواست که من ندارشتم در واقع سینمای تجاری یک اصولی دارد که باید درگیرش شوی به عنوان مثال باید مرتب بروی مقابل دوربین ها عکس بگیری و روی جلد مجله ها باشی و ناخودآگاه درگیر مسائل تبلیغاتی میشوی که من حوصله اینکار ها را اصلا ندارم و  البته یکی دو سال اول حوصله این فعالیت ها را داشتم اما بعد از آن حوصله ای وجود نداشت چون می خواهم از زندگی شخصی خود لذت ببرم.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان، مصطفی زمانی در ادامه گفت: در سینما هیچ وقت نمیخواستم جای هیچ کس را بگیرم و همیشه سعی کردم راه خودم را بدون حاشیه بروم.

این بازیگر سینما در گفتگو با یکی از رسانه‌های تصویری فضای مجازی در خصوص قبول نقش “فرهاد” در مجموعه شهرزاد گغت: حضور حسن فتحی در مقام کارگردان شهرزاد، مهم‌ترین دلیل انتخاب نقشم در این مجموعه بود و من جز اولین نفری بودم که با عوامل شهرزاد برای حضور در این مجموعه قرار بستم.

وی ادامه داد:  شهرزاد به لحاظ داستان از  استخوان بندی قوی برخوردار است و یک درام عاشقانه قوی داشت و به همین صورت “شهرزاد” من را یاد روزهای خوب زندگی‌ام می‌اندازد.

 


 

گفتگوی تصویری آوای ایرانیان با آرمین زارعی مشهور به آرمین ۲afm در خصوص نحوه فعالیت رپرها در ایران و مجوز گرفتن از وزارت ارشاد.

برای دیدن این مصاحبه اینجا کلیک کنید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مصطفی زمانی: سوپراستارشدن در سینما حوصله می‌خواست که من نداشتم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید