آخرین خبر

“ایرج” در بندرعباس به روی صحنه می رود

آوای ایرانیان: حسین خواجه امیری (ایرج) پس از ۱۵ سال بار دیگر با اجرایی متفاوت به مناسبت اعیاد شعبانیه در تاریخ ۱۱ خرداد ماه در شهر بندرعباس به روی صحنه می رود.

به گزارش آوای ایرانیان:، حسین خواجه امیری که طی بیش از ۶۰ سال فعالیت هنری آلبوم های بسیاری را منتشر و روانه بازار کرده، بیش از ۲۰۰۰ آواز و تصنیف منتشر کرده است. او همچنین انتشار آلبوم های موفقی چون پرنده، نیاز، حرف نگفته، شب بارانی، خاطرات زندگی، من و استاد (آلبوم مشترک با احسان خواجه امیری) و … در کارنامه کاری خود دارد. ایرج همچنین آخرین آلبوم خود را تحت عنوان «قصه زندگی» در سال ۹۱ منتشر کرد که با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شد.

ایرج که از باسابقه ترین خواننده های موسیقی ایرانی به شمار می آید، پس از ۱۵ سال با ارکستری به رهبری امیر فیروزبخت در شهر بندرعباس به دیدار مخاطبان خود می رود. این خواننده با سابقه در این کنسرت قطعات ماندگار و خاطره انگیز خود را در سالن شهید آوینی بندرعباس اجرا می کند.

همچنین در این کنسرت که به تهیه کنندگی مزدک قهرمانی و به همت موسسه هنرمندان خاک جنوب، مدیریت کیومرث مرادی و نیما رئیسی(مدیر اجرایی) برگزار می شود، سعید شریعت از شاگردان برجسته ایرج، به عنوان خواننده میهمان او را همراهی می کند.

علاقه مندان برای خرید بلیت این کنسرت می توانند به سایت www.hbelit.ir مراجعه کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““ایرج” در بندرعباس به روی صحنه می رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید