آخرین خبر

خزاعی:همه فیلم‌های جشنواره فجر را دیده‌ام/ تفاوت‌ها را خواهید دید

به گزارش آوای ایرانیان، در فاصله چند روز مانده به شروع چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به همراه علیرضا اسماعیلی مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی از دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کاری این دوره جشنواره قرار گرفت.

محمد خزاعی در جمع مدیران جشنواره ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر به مثابه میراث فرهنگی و هنری کشور، تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته تا به اینجا رسیده است بنابراین وظیفه همه ما اعم از سینماگران، هنرمندان، اصحاب رسانه، منتقدان و متولیان است که در حفظ این میراث کوشا باشیم. رشد و بالندگی این درخت ریشه‌دار و پرثمر، به نفع سینمای این مرز و بوم و تاریخ و فرهنگ ماست.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به روند مطلوب و قابل توجه فعالیت‌ها و برنامه‌های این دوره جشنواره عنوان کرد: در این دوره جشنواره شاهد خلاقیت‌ها و شاخص‌های بسیار متمایزی خواهیم بود. به شخصه فیلم‌های بخش مسابقه ملی و بین‌الملل جشنواره را دیده‌ام و شاخص‌ها و تمایزات بسیار زیادی در مقایسه با دوره‌های گذشته در این آثار مشهود است که پس از نمایش آن ها در جشنواره، جامعه سینمایی و منتقدان به این تمایزات و تفاوت‌ها پی خواهند برد.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال بستری برای گفتمان جدی در حوزه سینمای ملی است، افزود: قطع به یقین، این رویداد فرهنگی در پرتو همدلی و همگرایی همه هنرمندان و سینماگران کشور فارغ از سلایق و گرایشات سیاسی و جناحی همانند دوره‌های قبل با شکوه و پرشور برگزار خواهد شد.

خزاعی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط پیش آمده، اعضای ستاد برگزاری، همکاران سازمان سینمایی و موسسات، فیلمسازان و تهیه‌کنندگان سختی‌های خاصی را تحمل کرده‌اند تا آثارشان را به جشنواره فجر برسانند. در پرتو زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی فیلمسازان، هنرمندان، و ستاد برگزاری امسال در جشنواره، منتظر رویدادهای متفاوتی از حیث اجرا و کیفیت آثار خواهیم بود.

خزاعی در پایان مطرح کرد: شایسته می‌دانم از زحمات همه عزیزان از جمله دبیر جشنواره آقای مجتبی امینی، همه دست‌اندرکاران جشنواره و خانواده سینما و صنوف سینمایی و اصحاب رسانه تشکر کنم و اطمینان دارم مخاطبان مردمی و علاقه‌مندان سینما نیز، در پایان جشنواره قدردان این تلاش‌ها خواهند بود.

مجتبی امینی دبیر چهل یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز ضمن قدردانی از حضور رییس سازمان سینمایی در دبیرخانه جشنواره گفت: از ابتدای امسال فعالیت دبیرخانه به طور منسجم آغاز شد و تیم خیلی خوبی دور هم جمع شده اند. امسال با توجه به ادغام بخش ملی و بین الملل برنامه‌ریزی‌های جدیدی صورت گرفت و امیدواریم که جشنواره خیلی خوبی داشته باشیم. تیم ها با روحیه خیلی بالایی در حال انجام کار هستند و یک صمیمیت و مودت در بین اعضای ستاد جشنواره وجود دارد. در حوزه بین الملل حضور ۷۲ کشور برای خود ما هم اتفاق خیلی خوبی بود.

وی ضمن قدردانی از همراهی و حمایت رئیس سازمان سینمایی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها، جشنواره فجر در تمام استان‌ها برگزار خواهد شد. شخص آقای خزاعی همراهی ویژه‌ای با جشنواره داشته است. امیدواریم با همراهی تمام دستگاه‌ها جشنواره باشکوهی را پیش رو داشته باشیم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خزاعی:همه فیلم‌های جشنواره فجر را دیده‌ام/ تفاوت‌ها را خواهید دید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید