آخرین خبر

بخش نواحی دوازدهمين جشنواره موسیقی جوان به پایان رسید + فهرست برگزیدگان

آوای ایرانیان «بخش نواحی» دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شب گذشته با معرفی برگزیدگان دربخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

آئین اختتامیه «بخش نواحی» دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، جمعه شب دوم شهریورماه با معرفی برگزیدگان در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه‌ این دوره از جشنواره با حضور سید محمدمجتبی حسینی معاون اموری هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی، محمدرضا درویشی، حسین علیزاده، علی اکبر شکارچی، داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا اردلان، آلما جوقی، محمد خوشرو، علیرضا سلیمانی، علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و هیأت داوران در بخش‌های مختلف و دبیر جشنواره در تالار وحدت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائتی از آیات قرآن مجید، نماهنگی از روند برگزاری بخش نواحی دوازدهمین جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان پخش شد. سپس سیدعباس سجادی در مقام مجری این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و ضمن خوشامدگویی به هنرمندان و شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره، از هومان اسعدی دبیر جشنواره برای ایراد سخنرانی دعوت کرد.

اسعدی ضمن تبریک به هنرمندان موسیقی به‌واسطه‌ی برگزاری جشنواره‌ی جوان گفت: امسال دوازدهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش نواحی برگزار شد و در ادامه بخش‌های کلاسیک و موسیقی دستگاهی برگزار خواهد شد

او ادامه داد: امسال بیش از۱۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که بیش از ۶۰۰ اثر مربوط به موسیقی نواحی بوده و در نهایت بیش از ۶۰۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد. ۳۰۰ اثر از موسیقی نواحی بود. امشب شاهد اسامی ۱۵۰ برگزیده این بخش خواهیم بود. نیمی از این جشنواره نواحی و نیمی دیگر مربوط به موسیقی دستگاهی و کلاسیک است. می‌دانیم تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر از این باشد. امیدواریم در آینده شاهد حضور آنها باشیم.

اسعدی همچنین گفت: در این ۴ دوره که موسیقی نواحی اضافه شده است هرسال شاهد ارتقای کیفی و کمی بودیم. وضعیت موسیقی نواحی در ایران وضعیتی خاص است، کمتر کشوری وجود دارد که از نظر تنوع قوام و فرهنگ مانند ایران باشد. امشب شاهد بخش‌هایی از این تنوع و تکثر هستیم. این بسیار امیدوار کننده است که شرکت‌کنندگانی از طیف‌های سنتی داریم که علاوه بر مشکلات به فعالیت خود ادامه داده و استمرار این فرهنگ به وضوح دیده می‌شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اضافه کرد: موسیقی که هویت ایران را می‌سازد و این تنوع نتیجه جهان بینی است. استمرار این چند دوره اثرات مثبتی داشته و توانسته است تا حد زیادی انگیزه‌ای برای جوانان و نوجوانان باشد تا حضور در صحنه داشته و فرهنگ نیاکان خود را زنده کنند.

او در پایان تاکید کرد: ضمن تشکر ویژه از شرکت‌کنندگان و تبریک به برگزیدگان اگرچه این جشنواره ظاهرا ماهیتی رقابتی دارد اما اول یا دوم شدن مساله اصلی نبوده و حضور پررنگ یک منطقه است که باعث ایجاد هویتی جمعی می‌شود. هر اقلیمی نماینده‌ای دارد و نمایندگی به بهترین وجه انجام می‌شود. محدودیت‌های مالی جشنواره باعث این رتبه‌بندی شده چون در غیر اینصورت به نظر ما هر ۶۰۰ نفر برگزیده هستند.

سپس برخی شرکت‌کنندگان موسیقی نواحی که گلچینی از موسیقی اقوام ایرانی را در بر می‌گرفتند به روی صحنه حاضر و اجرایی را به نمایش گذاشتند که با تشویق بی پایان حضار روبرو شدند.

در بخش بعدی آئین اختتامیه این جشنواره به دعوت مجری برنامه محمدرضا درویشی برای سخنرانی به روی سن خوانده شد، او طی سخنانی کوتاه گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان امروز بی تردید بزرگ‌ترین رویداد هنری کشور است. آنچه موسیقی نواحی می‌نامیم زیربنای کل موسیقی این سرزمین است.

او ادامه داد: موسیقی دستگاهی که به آن موسیقی رسمی و ملی می‌گویند با زبان فرق می‌کند، موسیقی ملی شامل موسیقی همه اقوام ایران است. موسیقی نواحی اساس موسیقی کشور است که هر قسمت آن قدمتی چند صد یا چند هزار ساله دارد. این موسیقی است که باید از آن حمایت و مراقبت کرد، من از مسئولان و نهادهایی که در زنده نگاه داشتن این جشن فرهنگ ایران دخیل بوده‌اند کمال تشکر را دارم. باور کردم که تا وقتی عشق و عرق به ایران وجود دارد این فرهنگ علی رغم خواست کسانی که بدنبال نابودی آن هستند، زنده می‌ماند.

سپس گروه دیگری از جوانان و نوجوانان هنرمند شرکت‌کننده در جشنواره برای اجرا به روی صحنه آمدند که در این بین اجرای پارسا باجلاوند ۵ ساله با تشویق و استقبال حاضران در تالار وحدت روبرو شد.

با پایان اجراهای شور انگیز این هنرمندان، سیدمحمد مجتبی حسینی با دعوت مجری به روی صحنه آمد و در سخنانی گفت: اگر زبان را ظرفیت برقراری ارتباط بوسیله نشانه‌ها بدانیم، بیان، پیدا و روشن سخن گفتن است. یعنی گفتن به آدابی و ترتیبی به شیوه و منشی می‌پندارم که همانگونه که اشعار حافظ و سعدی و مولانا بیان ممتازی از زبان فارسی است، نغمه‌های برگذشته از قرن‌ها که هنوز و همچنان در زندگی اقوام و شهروندان جای جای کشور عزیزمان جاری هستند و با شنیدنشان یاد و خاطره‌ای از تاریخ جغرافیایی در خاطر ما جان می‌گیرد همان بیان بلیغ است که معنا را روشن می‌کند و جان می‌بخشد. بنابراین ما می‌توانیم در بیان نغمه‌ها خود را ببینیم. خودی خالص و بی‌نقاب، از این روست که می‌گویند برای دانستن و شناخت حال می‌توان به اثر هنری نگریست.

او ادامه داد: هر چه آثار هنری پخته تر و سخته‌تر باشند به مخاطبان از قوام فرهنگ خبر می‌دهند و اگر آثار لرزان باشند یا سست و خدای ناکرده یک بار مصرف، همان تصویر را ارایه می‌کنند. چنین است که کارشناسان و خبرگان موسیقی بر این باورند که باید برای موسیقی ارزشمند، برنامه‌ها داشت و کارها کرد، چرا که بازتاب تصویری از ماست.

حسینی همچنین گفت: جشنواره موسیقی جوان یکی از مهمترین رویدادهای هنری است، مهم است چون نشانه فرداست (همه کارها کار امروز است جز آنچه برای نوجوانان و جوانان) و چون خبر از آینده می‌دهد اما ملتی آینده‌ای باشکوه و فرازمند خواهند داشت که ره توشه و سرمایه از گذشته بگیرند. امشب که مراسم پایانی بخش موسیقی نواحی از جشنواره موسیقی جوان است می‌بینیم که چطور و با چه ظرافتی، طرایف موسیقی نواحی ایران را نوجوانان و جوانان اجرا می‌کنند. آنچه امروز می‌بینیم بی‌تردید حاصل شوق این عزیزان، اهتمام خانواده‌ها، دلسوزی مربیان و نیز همین جشنواره است که با تدبیر هومان اسعدی عزیز موسیقی‌دان نامدار و به دستیاری ۹۰ داور کم‌نظیر دوازده دوره را پشت سر گذاشته است.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: جشنواره موسیقی جوان به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای هنری کشور با قوت تمام ادامه خواهد یافت و با پایان جشنواره دوازدهم، کار جشنواره سیزدهم آغاز خواهد شد. امیدوارم در دوره‌های آتی بخش‌های نظری نظیر کارگاه‌هایی برای شناخت بیشتر سنت‌ها برای جوانان عزیز شرکت‌کننده و فرصت آموختن از محضر استادان طراز اول کشور فراهم شود و بتوانیم گام‌هایمان را استوارتر برداریم.

در پایان آئین اختتامیه بخش نواحی دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، سید عباس سجادی مجری این برنامه با دعوت از مسئولان، اساتید و هیأت داوران حاضر در تالار وحدت بر روی صحنه، با تشویق حاضرین و معرفی برگزیدگان به ترتیب زیر پایان بخش این مراسم بود.

*برگزیدگان بخش موسیقی نواحی ایران

برگزیدگان موسیقی آذری:

هیئت داوران بخش موسیقی آذری ،ضمن تقدیر از خانم ها پانیذ ستاری نوازنده قانون آذری ( از تبریز)و افرا اصلان حسینی نوازنده دایره آذری(از تبریز)، برگزیدگان این بخش را به شرح ذیل اعلام می‌کند:

برگزیدگان بخش موسیقی آذربایجان:
برگزیدگان تکنوازی تار آذری:

– گروه سنی الف:

رتبه سوم به طور مشترک: آقای سینا شجری ( تبریز)و خانم زهرا میرزایی ( زنجان)

رتبه دوم : آقای آراز قاسمی(تبریز)

رتبه اول: آقای آراز وجودی( تبریز)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای مهران بهروزی( تبریز)

رتبه دوم: آقای فرزین رازقی( تبریز)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: خانم سئویل اقدسی ( تبریز)

رتبه دوم: آقای اِلمان اطهری ( تبریز)

رتبه اول: آقای ناصر مددی( تبریز)

برگزیدگان تکنوازی کمانچه آذری:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: خانم پارمیس ستاری( تبریز)

رتبه دوم : آقای آرین ضمیری( تبریز)

رتبه اول: آقای رضا محمدی( تبریز)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای آرمین زینال زاده( تبریز)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای روزبه مقدم نژاد( تبریز)

رتبه دوم: خانم آیلار جهانگیری ( تبریز)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی قوپوز:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: خانم اسماء میکائیلی ( مشکین شهر)

رتبه دوم : آقای ابراهیم راثی ( تبریز)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ب:

رتبه سوم و دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم و سوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای محمدرضا حمیدی ( تهران)

برگزیدگان تکنوازی گارمون :

گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای محمدرضا محمدوند( تبریز)

رتبه دوم و اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول ودوم تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم و دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم و سوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای سینا حسن زاده( تبریز)

برگزیدگان تکنوازی دوتار شرق و جنوب خراسان:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای کیان واحدی( تربت جام)

رتبه دوم : خانم کوثر حیاتی( تربت جام)

رتبه اول: خانم مهدیس ابراهیمیان( تربت جام)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای الهداد بهرامی( تایباد)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول به طور مشترک: آقایان مصطفی تیموری( تربت جام) و ایمان تخم کار( تربت جام)

گروه سنی ج:

رتبه سوم به طور مشترک: آقایان محمد سلیمانی( تربت جام) و علی شیری ( تایباد)

رتبه دوم: آقای سلمان سلیمانی( تایباد)

رتبه اول: آقای همایون حامدی ( تربت جام)

برگزیدگان آواز شرق و جنوب خراسان:

گروه سنی الف (۱):

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : آقای محمد امین امینی ( تربت جام)

رتبه اول: آقای مبین دُرپور( تربت جام)

گروه سنی الف (۲):

رتبه سوم: آقای کیان واحدی( تربت جام)

رتبه دوم: آقای عبدالرحمن باطوری( تربت جام)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای محسن کریمی ( تربت جام)

رتبه دوم: آقای امین برنا( تربت جام)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی دف:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای علی کاربین( مشهد)

رتبه دوم : خانم پرنیان سلیمانی( اصفهان)

رتبه اول: آقای محمد مرادی(سنندج)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای محمد مهدی قاسمی(شیراز)

رتبه دوم: آقای امیرمحمد نیک منش (شاهین شهر)

رتبه اول: آقای سعید فرزانگان(سنندج)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: خانم نرگس ربانی نیا (لنجان)

رتبه دوم: آقای حامد سهرابی(کرمانشاه)

رتبه اول: آقای فرید زندی(سنندج)

برگزیدگان بخش موسیقی کردی:

هیئت داوران بخش موسیقی کردی ضمن تقدیر از آقای نیما شفیعی نوازنده ساز سرنای کردی، آقای آلان فاروقی نوازنده دهل کردی،آقای پارسا احمدزاده نوازنده ضرب کردی و آقای امید دباغی نوازنده ضرب کردی برگزیدگان این بخش را به شرح ذیل اعلام می‌نماید

برگزیدگان تکنوازی نرمه‌نای:
گروه سنی الف:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : آقای پارسا احمدزاده (سقز)

رتبه اول: آقای آروین دباغی (بوکان)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای اسماعیل محمودی (بوکان)

رتبه دوم: آقای کریم صالحی(بوکان)

رتبه اول: خانم مژگان سیدی (بوکان)

برگزیدگان تکنوازی دوزله:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای پارسا احمدزاده(سقز)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای علی کمالی (دالاهو)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای فرهاد سلیمانی (کامیاران)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای نیما شفیعی (روانسر)

برگزیدگان تکنوازی سُرنای کردی:

گروه سنی ب:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای محراب قیطاسی (کامیاران)

برگزیدگان تکنوازی دهل کردی:

گروه سنی ب:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای امید دباغی (بوکان)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای سامان شریفی (روانسر)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی ضرب کردی:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: خانم مژده سیدی (بوکان)

رتبه دوم : آقای کیانوش شهسواری (سقز)

رتبه اول: آقای آلان فاروقی (سقز)

برگزیدگان آواز کردی :

گروه سنی الف:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : آقای فواد استاد قادری (سقز)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای جبرئیل تخت فیروزه (مریوان)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی نی قشقایی :

گروه سنی ب:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای محمدرضا چریکی (اهواز)

برگزیدگان بخش آواز و دوتار ترکمن :

گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای ایمان عطا (گنبد کاووس)

رتبه دوم : هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای ایوب کم (بندر ترکمن)

رتبه دوم : هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای میثم شاعری (گنبد کاووس)

رتبه دوم : هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی دوتار ترکمن:

گروه سنی ج:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم به طور مشترک: خانم سولماز تکه (گنبد کاووس) و آقای حامد پدری (گنبد کاووس)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی کمانچه ترکمن:

گروه سنی ب:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای دوران عطا (گنبد کاووس)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای گل محمد کم (بندر ترکمن)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی کمانچه لرستان:

گروه سنی الف:

رتبه سوم به طور مشترک: آقای محمدرضا بارانی (خرم آباد) و آقای پویا یگانه (خرم آباد)

رتبه دوم : آقای عرفان مریدی (شهریار)

رتبه اول: آقای محمد امینی راد (نهاوند)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای سعید پانسته (خرم آباد)

رتبه دوم: آقای سبحان امرائی(کوهدشت)

رتبه اول: آقای حسن سالاروند (دورود)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای مهرداد عزیزی (خرم آباد)

رتبه دوم: آقای سجاد لیریائی (دورود)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی سرنای لرستان:

گروه سنی الف:

رتبه سوم به طور مشترک: آقای اهورا دلفانی(خرم آباد) و آقای محمد رشیدزاده (خرم آباد)

رتبه دوم : آقای عرفان مریدی (شهریار)

رتبه اول: آقای امیرحسین بسطامی(خرم آباد)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای علی الواری (اندیمشک)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی تنبک لرستان:

گروه سنی الف (۱):

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : آقای پارسا باجلاوند (کرج)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی الف (۲):

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : آقایعلی باجلاوند (دورود)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است

برگزیده آواز لرستان:

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای سعید رحیمی پور (خرم آباد)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است

هیئت داوران بخش تکنوازی تنبور، ضمن تقدیر از خانم رها افضلی (دالاهو)، برگزیدگان این بخش را به شرح ذیل اعلام می‌کند:

برگزیدگان تکنوازی تنبور :
گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای سید فرهاد فرهادی (دالاهو)

رتبه دوم به طور مشترک : آقای وِریا کریمی (دالاهو) و خانم تارا افضلی (دالاهو)

رتبه اول به طور مشترک: آقایان پویا عباسی (کرمانشاه) و حافظ کریمی (دالاهو)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای مهدی مریدی (ساوه)

رتبه دوم: آقای سهیل رستمی (کرمانشاه)

رتبه اول: آقای امین ملک زاده (هشتگرد)

گروه سنی ج:

رتبه سوم به طور مشترک: آقایان حامد ناجی (کرمانشاه) و داود نجف زاده (کرمانشاه)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای علی اکبر مرادی مشکین (همدان)

برگزیدگان بخش آواز و تنبور:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای ایلیا احمدیان فر (کرمانشاه)

رتبه دوم : آقای علی احمدیان فر(کرمانشاه)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ب:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم به طور مشترک: آقایان سعید کرمی راد (کرمانشاه) و علی کمالی (دالاهو)

رتبه اول به طور مشترک: آقایان بُرزو امیریان (سر پل ذهاب) و پدرام ظاهری نیا (قصر شیرین)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای سید ساسان خاموشی (دالاهو)

رتبه دوم: آقای سیروان شیروئی (دالاهو)

رتبه اول: آقای سجاد علائی فر(دالاهو)

برگزیدگان بخش موسیقی مازندران:

هیئت داوران ضمن تقدیر از آقایان سید امیر رضا محمدی نوازنده دوتار (از جویبار) و آرش احمدزاده نوازنده لَله وا (از قائم شهر) ، برگزیدگان این بخش را به شرح ذیل اعلام می‌کند:

برگزیدگان تکنوازی دوتار مازندران:
گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای محمدحسین ابراهیمی(ساری)

رتبه دوم : آقای محمدحسین طیبی (ساری)

رتبه اول: آقای سید محمدرضا محمدی(قائم شهر)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای امیرعلی جهان بخشی (سواد کوه)

رتبه دوم: آقای علیرضا پورحاجی (ساری)

رتبه اول: آقای مجید بِتیار(ساری)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای فرهاد محمدی (سواد کوه)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی کمانچه مازندران:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: خانم نیایش طالبی (ساری)

رتبه دوم : آقای حسام بِتیار(ساری)

رتبه اول: آقای سید محمدرضا محمدی (قائم شهر)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای صالح جعفری (بابلسر)

رتبه دوم: آقای کمیل مسلمی (ساری)

رتبه اول: آقای علی فتحی (جویبار)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای شهرام هادیان (ساری)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول به طور مشترک: آقایان رضا ابراهیمی (تهران) و فرشید اسکندری (سوادکوه)

برگزیدگان تکنوازی غِرنه :

گروه سنی الف:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای حسین جهانی نسب (ساری)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای امیرمحمد خطیبی (نکاء)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای میلاد امینی (آمل)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان بخش آواز مازندران:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم : آقای مهدی کارگر (ساری)

رتبه اول به طور مشترک: آقایان آرمان فلاح پور(ساری) و سید یونس قریشی (ساری)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای امیرحسین جعفری (آمل)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی لَله وا:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای رضا کاظمی (سوادکوه)

رتبه دوم : آقای حسین جهانی نسب (ساری)

رتبه اول: آقای محراب قیاسی (آمل)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای رضا فیضی (آمل)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای زمان عابدی (سوادکوه)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای جواد محسن تبار (سوادکوه)

رتبه دوم: آقای میلاد امینی (آمل)

رتبه اول: آقای حمیدرضا قیاسی (آمل)

برگزیدگان تکنوازی سُرنای مازندران:

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای محمدرضا کاظمی (ساری)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای محمد الیاسی (ساری)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

برگزیدگان تکنوازی دِسَرکوتِن:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: خانم هستی حسن نژاد (ساری)

رتبه دوم به طور مشترک: آقای امیر رضا طیبی(ساری) و خانم کوثر مصطفی پور (ساری)

رتبه اول: آقای محمدحسین طیبی (ساری)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای توحید حیدری (آمل)

رتبه دوم: آقای مجید بِتیار(ساری)

رتبه اول: آقای محمدرضا کاظمی (ساری)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: آقای سجاد پاریاو فلاح (ساری)

برگزیدگان تکنوازی دوتار شمال خراسان:

گروه سنی الف (۱):

رتبه سوم: آقای رضا محرابی (شهریار)

رتبه دوم: خانم بهاره شریفی (مشهد)

رتبه اول: آقای امیرحسین حسین زاده (تهران)

گروه سنی الف (۲):

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای فرهاد اسلامی (شیروان)

رتبه اول: آقای مصطفی اسلامی (شهریار)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای بامداد غفاری (قوچان)

رتبه دوم: آقای صادق غلام رضا زاده (شیروان)

رتبه اول: آقای فرشاد علی نژاد(قوچان)

گروه سنی ج:

رتبه سوم: آقای سجاد حسین پور (مشهد)

رتبه دوم: آقای شهاب رضا زاده (شیروان)

رتبه اول: آقای محمد رحمانی (مشهد)

برگزیدگان بخش آواز شمال خراسان:

گروه سنی الف:

رتبه سوم: آقای سید پدرام خلیق (قوچان)

رتبه دوم: آقای علی انصاری (درگز)

رتبه اول: آقای جلیل خانی (قوچان)

گروه سنی ب:

رتبه سوم: آقای سعید هوشمند (شیروان)

رتبه دوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه دوم تشخیص نداده است.

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

گروه سنی ج:

رتبه سوم: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه سوم تشخیص نداده است.

رتبه دوم: آقای مظاهر حدادیان (فاروج)

رتبه اول: هیئت داوران هیچ یک ازشرکت کنندگان این بخش را حائز رتبه اول تشخیص نداده است.

هیئت داوران بخش تکنوازی نی‌انبان از آقای مهدی حیدری منفرد (بوشهر) تقدیر می‌نماید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بخش نواحی دوازدهمین جشنواره موسیقی جوان به پایان رسید + فهرست برگزیدگان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید