آخرین خبر

۲ شب کنسرت رایگان در بوستان آب و آتش

آوای ایرانیان: با خوانندگی سیدمحمد معتمدی و همراهی ارکستر سازهای ملی ایران، ۲ شب کنسرت رایگان در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط‌عمومی موسسه توسعه هنرهای معاصر، ارکستر سازهای ملی ایران به خوانندگی محمد معتمدی و رهبری علی‌اکبر قربانی قطعاتی از موسیقی ایرانی را ۸ و ۹ شهریور در پارک آب و آتش تهران اجرا می‌کند.

ارکستر سازهای ملی ایران متشکل از نوازندگان سازهای ایرانی همچون تار، قیچک، تنبک، سنتور، کمانچه، قانون، نی و …، قطعاتی از موسیقی ایرانی از جمله بهار دلکش اثر درویش خان، شکایت دل از پرویز یاحقی، بهار من از علی تجویدی و دگر چه خواهی اثر حبیب‌اله بدیعی را به رهبری علی‌اکبر قربانی و خوانندگی محمد معتمدی اجرا می‌کند .

ارکستر سازهای ملی ایران با سرپرستی و نظارت استاد فرهاد فخرالدینی در تابستان سال جاری به رهبری علی‌اکبر قربانی برای اجرا در جشن بیستمین سالگرد پایتختی آستانه تشکیل شد. این ارکستر به دعوت آکادمی دولتی فیلارمونیای آستانه در قزاقستان به روی صحنه رفت . این نخستین اجرای ارکستر سازهای ملی ایرانی در داخل کشور که با همکاری شرکت نوسازی عباس‌آباد برگزار میشود.
کنسرت ارکستر سازهای ملی ایران در تاریخ‌های ۸ و ۹ شهریور ماه جاری ساعت ۲۱ در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران (بوستان آب و آتش) اجرا می‌شود. این اجرای موسیقی برای عموم مردم و حضور برای علاقه‌مندان رایگان است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۲ شب کنسرت رایگان در بوستان آب و آتش”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید