آخرین خبر

پخش سریال‌های «خواب و بیدار» و «شاهرگ» از شبکه تماشا

به گزارش اوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، «خواب و بیدار» یکی از سریال‌های به یاد ماندنی مهدی فخیم زاده است که در سال ۱۳۸۰ تولید و از شبکه یک سیما پخش شد و در زمان پخش نیز با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود. بعد از پخش سریال‌های «حس سوم» و «بی صدا فریاد کن» به کارگردانی و نویسندگی مهدی فخیم زاده سریال «خواب و بیدار» این کارگردان، جایگزین مجموعه تلویزیونی «بی صدا فریاد کن» در شبکه تماشا شده است.

داستان سریال درباره توران است که به ناتاشا شهرت دارد و یک خلافکار حرفه‌ای است، پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد. او با عبدالله پلنگ که یک خلاف کار سابقه دار بوده و سالهاست کار خلاف را کنار گذاشته است، شروع به سرقت مسلحانه می‌کنند، پس از مدتی پسر عبدالله دستگیر شده و….

مهدی فخیم زاده، رویا نونهالی، دانیال حکیمی، محمد صادقی، حبیب دهقان‌نسب، کامران تفتی، و لیلا برخورداری از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال پلیسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «خواب و بیدار» هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش و در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می‌شود.

بازپخش سریال «شاهرگ»

همچنین سریال «شاهرگ» به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی نیز همزمان با هفته قوه قضاییه از شبکه تماشا پخش می‌شود.

«شاهرگ» به روایت داستانی ملتهب و پرچالش در روزهای دهه ۶۰ می‌پردازد. در خلاصه داستان «شاهرگ» به قلم کریم لک‌زاده آمده است: در سال‌های ناآرام پس از انقلاب در سال ۱۳۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.

بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند، عبارتند از: حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، فریده سپاه‌منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو، مژگان اخلاقی، مجتبی بیطرفان، ایمان دبیری و با حضور سام قریبیان، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی و….

این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت ۲۳ پخش و ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ روز بعد تکرار می‌شود.

همچنین سریال‌های «گذر از رنج ها» ساعت ۱۸، «جواهری در قصر» ساعت ۱۹، «باخانمان» ساعت ۲۱، «سفر در خانه» ساعت ۲۲ و سریال «سوران» جمعه‌ها ساعت ۲۴ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پخش سریال‌های «خواب و بیدار» و «شاهرگ» از شبکه تماشا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید