آخرین خبر

خواننده مشهور موسیقی ایرانی ممنوع الکار شد!

آوای ایرانیان: محمد معتمدی، خواننده جوان و آینده دار موسیقی ایرانی در جدیدترین پست صفحه شخصی خود با انتشار متنی از ممنوع الکاری خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان متن کامل این متن به شرح زیر آمده است:
سلام به روى ماه همگى
کنسرت رایگان با همه فراز و فرودهایش گذشت و در این رهگذر تجربه من از شناخت واقعیت هاى جامعه بیشتر از پیش شد.
شاید اگر روزى عنوان شود در طى یک سال اخیر چه افراد و جریان هایى موافق این کنسرت بودند و براى اجرا شدنش تلاش و رایزنى کردند و چه افراد و جریان هایى سعى در کارشکنى و سنگ اندازى داشته اند براى اکثر مردم باور کردنى نباشد. چون آنچه حقیقت است با آنچه تصور خیلى از ماهاست بسیار متفاوت است.
این که طیفى از روزنامه ها مدت ها تیتر اولشان برپایی کنسرت خیابانى بود ولى در قبال این کنسرت موضعى بالاتر از سکوت محض نگرفتند هم براى من عجیب نبود. چون دیگر پس از بیست سال فعالیت حرفه اى،مناسبات حاکم بر فضاى موسیقى ایران را مى شناسم.
خوشحالى من از شادى مردمى است که با یک حس خوب و مثبت به خانه هایشان رفتند و مى دانم این انرژى مثبت را فردا و فردا ها باخود به جامعه برده اند و در شهر پراکنده کرده اند.
به هر روى امیدوارم این اتفاق آغاز خوبى براى اجراى اینگونه کنسرت هاى رایگان از سوى همه اهالى موسیقى باشد.
از همه ممنونم، حتى پلیس محترم اماکن که اخیراً بنده را ممنوع الکار کردند. بخاطر اینکه مجوز بنده فقط براى پلى بک صادر شده بود ولى ما با ارکستر و نوازندگان خانم و آقا روى صحنه رفتیم. من نیز این موضوع را شنبه گذشته متوجه شدم وقتى از سوى مدیرعامل محترم برج میلاد تهران از رفتن روى صحنه منع شدم و این ممنوعیت به بنده ابلاغ شد.
البته اقرار مى کنم که سه ساعت مانده به آغاز کنسرت خیابانى در پارک آب و آتش، این موضوع که ارکستر نباید روى استیج بیاید و فقط اجازه پلى بک دارم به صورت تلفنى و قویاً به بنده گوشزد شد. ولى بنده اهمیتى ندادم حتى نگذاشتم رهبر ارکستر و اعضاى محترم گروه بویی ببرند.
این کنسرت بخاطر شرایط خاص جامعه و مردم باید اجرا مى شد و بنده حاضرم تاوانش را به تنهایى بپردازم.

 

سرهنگ نوروزی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ ؛ ممنوع الکاری محمد معتمدی را تکذیب کرد و گفت: معتمدی اگر مدعی است که از سوی  پلیس ممنوع الکار شده، به ما مراجعه کند تا بررسی کنیم از کجا و چه نهادی این ممنوع الکاری به وی ابلاغ شده است.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرد: هیچ دستوری مبنی بر ممنوع الکاری معتمدی صادر نشده و فقط پلیس برای کنسرت خیابانی در پارک آب و آتش نکاتی را به شهرداری گوشزد کرده است. تذکر پلیس هم این بود که باید قبل از برگزاری هر گونه کنسرت با پلیس هماهنگی های لازم را انجام دهند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده مشهور موسیقی ایرانی ممنوع الکار شد!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید