آخرین خبر

سالن های جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند

آوای ایرانیان: اعضای شورای سیاست گذاری سی و چهارمین دوره جشنواره ملی موسیقی فجر سالن‌های جشنواره را برای اجرای گروه‌های بخش تلفیقی و سنتی مشخص کردند.

به گزارش آوای ایرانیان؛ اعضای شورای سیاست گذاری سی و چهارمین دوره جشنواره ملی موسیقی فجر پس از جلسات گوناگون سرانجام برای تعیین سالن‌های اجرای کنسرت ها، به جمع بندی رسیدند.

طبق گفته یکی از اعضای این شورا، سالن‌های تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران، مجموعه آزادی، ایوان شمس برای اجرای گروه‌های بخش تلفیقی و سنتی در نظر گرفته شدند.

سالن های جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند

شورا برای بخش پاپ پس از بررسی دو سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و همایش‌های برج میلاد به این نتیجه رسید که برج میلاد را انتخاب کند. البته انتخاب این سالن هنوز قطعی نیست چراکه فعلا نامه نگاری‌های آن انجام شده است و مسئولان برج میلاد جواب قطعی نسبت به پذیرفتن برنامه‌های جشنواره را نداده اند.

سالن های جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند
بیشتر بخوانید: احتمال حذف سالن ایرانیان از جشنواره موسیقی فجر

در دوره قبلی جشنواره، تمامی سالن‌ها به جز سالن ایوان شمس، برای کنسرت‌های جشنواره میزبان علاقه‌مندان بودند همچنین سالن ایرانیان برای بخش پاپ انتخاب شده بود. این سالن که پیش از این مخصوص برگزاری رقابت‌های وزنه برداری بود، به دلیل مشکلات فراوان از جمله مشکل صدا و میکروفن، برای این دوره از جشنواره در نظر گرفته نشد.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سالن های جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید