آخرین خبر

آغاز تمرین “دارکوب” و رایزنی با خواننده های جدید

آوای ایرانیان: سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» از آغاز دور جدید تمرین های این مجموعه برای برگزاری چند کنسرت در تهران و شهرستان، تولید تک آهنگ و ضبط چهارمین آلبوم این گروه خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، همایون نصیری درباره تازه ترین فعالیت های گروه «دارکوب» اینگونه بیان کرد: به تازگی تمرین هایمان برای ضبط قطعات جدید آغاز شده ضمن اینکه بعد از پایان ماه مبارک رمضان نیز تازه ترین کنسرت گروه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود. همچنین مشغول برنامه ریزی و مذاکره برای برگزاری کنسرت در شهرستان ها هم هستیم که به زودی جزییات آن اعلام می شود.

وی درباره ترکیب اعضای ارکستر در کنسرت ها و قطعات جدید پیش رو گفت: ما همچنان از ترکیب قبلی گروه برای برنامه های جدید استفاده می کنیم و تنها محمد ذاکر حسین در این دوره به عنوان خواننده با همکاری هایی خواهد داشت. البته با چند خواننده دیگر نیز مشغول گفتگو و رایزنی هستیم که دو هفته آینده به طور کامل مشخص می شود.

سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گروه «دارکوب» پیشنهادهایی برای ساخت موسیقی آثار سینمایی داشته است؟ توضیح داد: طی این مدت از سوی دوستان سینمایی پیشنهادهایی برای حضور در چند اثر سینمایی داشته ایم که با توجه به تمرکز گروه روی تولید قطعات جدید، کنسرت و تولید آلبوم چهارم وارد این فضا نشده ایم. آنچه برای ما طی این مدت حائز اهمیت است آمادگی هرچه بیشتر برای برگزاری کنسرت و تولید قطعات جدید است که تصمیم داریم بعد از دریافت مجوز هر یک از این قطعات، آنها را در فضای مجازی منتشر کنیم.

وی افزود: تولید چهارمین آلبوم گروه «دارکوب» نیز در ردیف بعدی فعالیت های ما قرار دارد که امیدوارم با توجه به حال و هوای اثر مورد اقبال مخاطبان قرار گیرد.

نصیری درباره فعالیت های خارج از گروه «دارکوب» نیز بیان کرد: حضور در ارکستر کنسرت های احسان خواجه امیری در تهران و کنسرت «دخت پری وار» علیرضا قربانی  که از ۱۹ تا ۲۳ خرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزارمی شود از جمله فعالیت هایی است که در این مدت انجام خواهم داد.

منبع: مهر

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آغاز تمرین “دارکوب” و رایزنی با خواننده های جدید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید