آخرین خبر

مدیر بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر منصوب شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، مهدی حامد سقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با صدور حکمی شهرام نوشیر را به عنوان مدیر بخش «نمایش‌های خیابانی» این دوره از جشنواره منصوب کرد.

در متن حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آمده است:

«هنرمند گرامی/ جناب آقای شهرام نوشیر

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه فعالیت‌های هنری به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش نمایش‌های خیابانی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید.

برگزاری مطلوب بخش خیابانی جشنواره و همدلی، حفظ حرمت و کرامت هنرمندان شریف تئاتر ایران از نکات مورد انتظار است. امید است با استعانت از پروردگار متعال اهتمام لازم را برای برگزاری با شکوه این رویداد مهم هنری با تعامل با دیگر مدیران جشنواره به کار بندید.

موفقیت و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

شهرام نوشیر که از چندی پیش مدیریت کانون تخصصی نمایش‌های خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عهده گرفته است، دارای پست کارگردانی تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و درجه ۲ هنری در رشته کارگردانی است.

سرپرستی معاونت اداری مالی اداره‌کل هنرهای نمایشی (سال ۱۳۹۳)، مدیریت کانون تخصصی نمایش‌های خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی (طی سال های ۱۳۹۲، ۱۳۹۳ و دوره فعلی)، مدیریت تالار محراب (از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۸۷)، رئیس و عضو هیات مدیره انجمن نمایش شهرستان نوشهر (از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۷۴) از جمله سوابق مدیریتی نوشیر در عرصه تئاتر است.

کارگردانی، نویسندگی و طراحی بیش از ۷۰ اثر نمایشی و پرفورمنس، موسس و مدرس تئاتر دانشگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگزیده ۲ دوره جشن تئاتر ایران( هنرمند برگزیده ۱۳۸۸- مدیر هنری برگزیده ۱۳۹۲) و هنرمند برگزیده ادوار مختلف برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حوزه‌های بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه و رشته‌های تخصصی دیگر، مدیریت بخش و عضویت در هیات‌های مشورتی، انتخاب آثار و داوری چندین جشنواره ملی و بینالمللی حوزه تئاتر، طراحی پنج دوره هنری آموزش ضمن خدمت کشوری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدرس چندین کارگاه آموزشی و اجرایی در حوزه «ایده تا اجرا» برای سازمان‌های مردم‌نهاد در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان، خوزستان، تهران، کردستان، مازندران، یزد و … و اجرای خارج از صحنه در بیش از ۲۳۰۰۰ کیلومتر از مرزهای غرب، شرق، شمال و جنوب ایران در بین سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۹۷ از جمله فعالیت‌هایی است که در پیشینه فعالیت‌های تئاتری مدیر بخش نمایش‌های خیابانی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ثبت شده‌اند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدیر بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر منصوب شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید