آخرین خبر

دلیار با دو خواننده خانم روی استیج + عکس

آوای ایرانیان: گروه موسیقی دلیار به سرپرستی ندا بهزاد و خوانندگی نازلی سلطان‎زاده و عاطفه نوروزی ۱۸ آبان در فرهنگسرای نیاوران برنامه اجرا می‌کند.

 نازلی سلطان‌زاده خواننده گروه دلیار درباره اجرای پیش رو گروه به هنرآنلاین، گفت: این سومین همکاری من با گروه دلیار به سرپرستی ندا بهزاد است. اولین اجرای من با این گروه ۲۰ آذر سال گذشته، دومین اجرا روز ۱۲ تیرماه امسال و سومین همکاری ما در فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

او ادامه داد: این کنسرت به‌صورت مشترک با دو خواننده متشکل از بنده و خانم عاطفه نوروزی روی صحنه می‌رود و به شکلی تهیه شده است که هرکدام از ما دو قطعه اجرا کرده و نفر بعدی روی سن خواهد رفت. با این تفاوت که قطعات من همگی شاد فولکلوریک بوده و قطعات خواننده دیگر پاپ است. همچنین در انتهای برنامه یک قطعه به‌صورت مشترک با صدای من و نوروزی اجرا خواهد شد.

سلطان‌زاده به رپرتوار اجرایی اشاره کرد و گفت: “باغ مولوی” (بندری)، “کابوکی” (کوردی)، “فریده” (آذری)، “آی جونم” (شیرازی) رپرتوار من در این کنسرت است و “آتش‌ترین بانو”، “سجاده” و “مجنون” رپرتوار اجرایی نوروزی هستند. ضمن آنکه قطعه “شانه” به‌صورت مشترک توسط من و خواننده دیگر به دو زبان فارسی و آذری اجرا خواهد شد.

تنظیم قطعات کنسرت بر عهده محمد امیر ارجمند است و تهیه‌کنندگی آن را محسن اعتماد زاده بر عهده دارد. سرپرست گروه و نوازنده درامز: ندا بهزاد، گیتار باس: آرمیتا سلیمی، گیتار الکتریک: نگین پارسا، کمانچه: کیمیا نیک پور فرخ، فلوت: ماهسیما فلاحی، ویولن: آذین نصرتی،قانون: سحر میرهاشمی، پرکاشن: سمانه گلکار و پیانو: یاسمن ناصری اعضای گروه دلیار در این کنسرت هستند.

این کنسرت روز جمعه ۱۸ آبان ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دلیار با دو خواننده خانم روی استیج + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید